×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
بوستان مادر

این بوستان زیبا که با اعتبار یک میلیارد و هفتصد و چهل و پنج میلیون تومان توسط حوزه معاونت عمرانی شهرداری شاهین شهر در سال ۱۳۸۹ ساخته شد یکی از زیباترین اماکن مخصوص بانوان در سراسر کشور می باشد .

در حالی که به علت بروز سرمای زمستان و آلودگی هوای اصفهان ، فریاد فقر سبز باغچه بلند است . و بوته های تشنه ، غریب غبار می نوشند، اما گویی در شاهین شهر فصل دیگری آغاز شده است و در ( بوستان مادر ) سبزه ها پشت عصمت نام ( مادر ) جشنی بپا داشته اند .

در این بوستان دو هکتاری ، محلی به مساحت ۳۵۰ متر مربع برای بازی کودکان، ۳۰ متر مربع زمین اسکیت ، یک کیلومتر پیاده رو و محل دوچرخه سواری ، ۴۸ متر مربع زمین بسکتبال ، ۴۴۸ متر زمین فوتبال که با چمن مصنوعی مفروش شده است .نمازخانه ، ۵۲۰ متر مربع آبنمای مرکزی ، ۲۰۰ متر برکه ، رستوران ، آلاچیق های زیبا و متعدد و بسیاری امکانات دیگر تعبیه شده تا بانوان شهر دیگر محزون و مغموم از کمبود فضای تفریحی نباشند .

 

[/vc_tta_section]

این بوستان دو هکتاری ، محلی بمساحت ۳۵۰ متر مربع برای بازی کودکان، ۳۰ متر مربع زمین اسکیت ، یک کیلومتر پیاده رو و محل دوچرخه سواری ، ۴۸ متر مربع زمین بسکتبال ، ۴۴۸ متر زمین فوتبال که با چمن مصنوعی مفروش شده است .نمازخانه ، ۵۲۰ متر مربع آبنمای مرکزی ، ۲۰۰ متر برکه ، رستوران ، آلاچیق های زیبا و متعدد و بسیاری امکانات دیگر تعبیه شده است.

 

بلوار شهید منتظری – نبش بلوار جانبازان – بوستان مادر (باغ بانوان)

تلفن: ۰۳۱۴۵۲۲۳۹۷۰

[/vc_tta_tabs]

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false