×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی

مقدمه

مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شاهین شهر در سال ۱۳۷۶   در محلی به مساحت ۱۷۵۰۰ متر مربع توسط شهرداری شاهین شهر تاسیس شد. در ابتدا فقط دارای یک سالن اصلی با جایگاه سکوهای تماشاگر به ظرفیت۳۵۰۰ نفر و چند سالن فرعی بود که به تدریج در سالن های فرعی ، سالن بدنسازی آقایان و بانوان راه اندازی شد. با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم و ورزشکاران نیاز به فضای آموزشی ورزشی بیشتر و رشته های متنوع تر احساس شد که مسئولین را بر آن داشت تا سالن شماره ۲ مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی را در سال  ۱۳۸۱ در ضلع شرقی مجموعه ساخته و به بهره برداری برساند که این سالن با سه سالن رزم استاندارد و یک سالن چند منظوره و دیواره سنگ نوردی با ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری کار خود را شروع کرد. مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در تمامی طول هفته و روزهای جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در خدمت شهروندان و ورزشکاران عزیز می باشد. واین مجموعه در امر گسترش ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی نیز دارای فعالیت مستمر در سطح شهرستان می باشد و متولی برگزاری چندین همایش بزرگ پیاده روی در سطح شهر به مناسبت های مختلف می باشد. همچنین با برگزاری چندین پایگاه ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر و سایر مراکز سازمان، نقش موثری در ترویج ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان داشته است . مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی طی ۲۵ سال فعالیت مستمر خود ، قهرمانان ارزنده ای در سطح جهانی و آسیایی و کشوری و استانی تقدیم جامعه ورزشی کشور داده و دارای جایگاه بسیار ارزشمند و تاثیرگذار در ورزش استان و کشور و همچنین پایگاه اصلی ورزش شهرستان می باشد.

کلاس ها:

مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در سال ۱۳۹۰ با ۲۷ کلاس ورزشی آقایان و ۳۷ کلاس ورزشی بانوان (جمعا ۶۴ کلاس ورزشی) در رشته های توپی و رزمی و ژیمناستیک و سنگ نوردی و بدنسازی در خدمت شهروندان عزیز می باشد .

سالن شماره (۱) :

شامل سالن چند منظوره ورزش های توپی با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ نفر تماشاگر و سالن های بدنسازی و ژیمناستیک با رختکن مجزا و تنها سالن تیر اندازی شهرستان شاهین شهر و میمه می باشد .

سالن شماره (۲) :

شامل سالن چند منظوره ورزش های توپی و سالن کشتی ، رزمی و دیواره سنگ نوردی ممتاز استان و فضای اداری است .

و همچنین دارای زمین چمن مصنوعی است.

آدرس : بلوار شهید بهشتی (مخابرات) ، نبش فرعی ۱۱ شرقی

تلفن : ۴۵۲۲۵۷۷۰

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false