×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز خلاقیت و شکوفایی شاهین شهر میزبان رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به همراه نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از مرکز خلاقیت و شکوفایی شاهین شهر و فرهنگسرای اشراق بازدید کردند.

مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ضمن بازدید از فرهنگسرای اشراق با پذیرفته شدگان مرکز رشد و خلاقیت شاهین شهر دیدار کردند.
کشمیری شاهین شهر را اولین شهر با سواد در استان و دومین شهر باسواد در کشور اعلام کرد و گفت: شاهین شهر ظرفیت های متعددی از جوانان مستعد و پویا را داراست و در این مدت کوتاه شروع به کار این مرکز در شاهین شهر ایده های خوب و طرح های اجرایی خوبی حاصل شده است و دو گروه به مرکز رشد شهرک راه پیدا کرده اند که موید این نکته است و امیدواریم شرایطی مهیا شود که این مرکز خلاقیت و شکوفایی به مرکز رشد ارتقا پیدا کند تا بتواند در جذب جوانان خلاق شاهین شهری و رفع معضل بیکاری در این شهر نقشی داشته باشد.
حسینعلی حاجی ضمن تقدیر از مساعدت کارشناسان شهرک علمی تحقیقاتی از تلاش های سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برای تحقق این نیاز شهروندان فرهیخته شاهین شهری قدردانی نمود.
روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در گزارشی در خصوص نحوه پذیرش و مراحلی که گروه های علمی در این مرکز طی می کنند و چگونگی هدایت به مراکز رشد و جذب در شهرک علمی تحقیقاتی ارائه داد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false