×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مردم شاهین شهر بار دیگر حماسه آفریدند

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای ” مرگ بر آمریکا ” ” مرگ بر اسرائیل ” خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار ابراز نمودند.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در حاشیه این مراسم در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: مردم ایران خصوصاً شهروندان شریف شاهین شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای ادامه راه و اهداف انقلاب با آرمان های امام راحل ، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمودند.

وی در ادامه گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را مأیوس خواهد نمود و مردم عزیز با حضور در راهپیمایی ها ثابت نمودند که در خط امام و رهبری حرکت می‌نمایند و به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اجازه هیچ دخالتی را در امور کشور نمی دهند.

شهردار شاهین شهر از حضور بی نظیر و باصلابت شهروندان شاهین شهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهر قدردانی و تشکر نمود.

مهرداد مختاری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و شهادت هزاران نفر است که در راه این مکتب جان خود را فدا نموده اند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران در سایه نظام جمهوری اسلامی به عزت و اقتدار وصف ناشدنی در جهان دست یافته و وظیفه ماست که پاسدار و حافظ خون پاک شهدای عزیزمان باشیم.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهین شهر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بود.

وی به تشریح شرایط خاص اقتصادی و سیاسی منطقه و کشور پرداخت و به آثار انقلاب در کسب دستوردهای مهم سیاسی ، اقتصادی ، علمی و فرهنگی در کشور اشاره کرد.

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در حاشیه راهپیمایی ایستگاه نقاشی با عنوان نقش انقلاب را برای کودکان حاضر در این مراسم تدارک دیده بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false