×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولین جلسه شورای مدیران سازمان با حضور اعضای جدید هیئت مدیره

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره و تقدیر از عملکرد کارکنان سازمان در گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران عنوان کرد: دهه فجر یادآور خاطرات متعدد از همراهی و همدلی ملت بزرگ ایران برای ریشه کن نمودن ظلم و استبداد از تاریخ ایران و دست یابی به اهداف مهمی همچون استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است و خوشبختانه با برنامه ریزی و اجرای مدیران و کارکنان سازمان توانستیم بار دیگر شیرینی این ایام را یادآور شویم و از امروز باید برای سال آینده برنامه های متنوع تری را برنامه ریزی کنیم.

شاه رجبیان به آمار کسب شده از سوی واحد نظارت و ارزیابی سازمان اشاره کرد و ادامه داد: براساس نظرسنجی های صورت گرفته حدود ۸۵ درصد مخاطبان از اجرای برنامه ها رضایت کامل داشته اند که این نشانه انتخاب صحیح مسیر است هر چند که باید برای دست یابی به رضایت حداکثری تلاش مضاعفی داشته باشیم و لازم است سایر دستگاه های اجرایی نیز سهم خود را در گرامیداشت این ایام پررنگ تر ایفا نمایند تا در انتقال خواسته ها و آرمان های انقلاب به نسل جوان موثرتر باشیم.

وی برپایی نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد را اقدامی موثر در آگاهی بخشی به خانواده ها و جوانان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در ایام دهه فجر افتتاح گردید و با توجه به حضور مستمر انجمن های مردم نهاد فعال در این زمینه در محل نمایشگاه و برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره ای می تواند از گسترش این معضل اجتماعی جلوگیری نماید و بازدید روزانه بالغ بر ۱۵۰ نفر از این نمایشگاه در این ایام تاییدی بر لزوم این اقدام است.

شاه رجبیان همراهی دستگاه های اجرایی برای احداث گرم خانه و ایجاد بستر مناسب در زمینه بازیابی سلامت افرادی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند تاکید کرد.

وی همچنین از آغاز واگذاری مراکز فرهنگی در قالب جدید و با هدف گسترش و بهبود خدمات به شهروندان با استفاده از ظرفیت های موجود در شهر و تکیه بر توانمندی فعالان فرهنگی خبر داد.

مدیرعامل سازمان از تلاش های هیئت مدیره قبلی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با حضور اعضای جدید هیئت مدیره و استقرار اندیشه هایی نو ، سازمان در مسیر جذب حداکثری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان موفقیت های جدیدی کسب کند.

حجت الاسلام و المسلمین خدارحمی عضو هیئت مدیره سازمان با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری مبنی بر ” تمرکز دشمن بر روی فرهنگ است” سخنان خود را آغاز کرد و گفت: دشمن ریشه انقلاب را هدف قرار داده است و از غفلت و کوتاهی احتمالی پیش آمده نهایت استفاده را خواهد کرد و به همین دلیل اوج دغدغه مقام معظم رهبری فعالیت های فرهنگی است.

خدارحمی ادامه داد: آنچه مسلم است تدوین نقشه فرهنگی شهر براساس ظرفیت های موجود در شاهین شهر و چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت شهر باید در دستور کار قرار گیرد و حضور موثر جوانان ، مشارکت سایر دستگاه های اجرایی شهرستان و تعامل بیشتر سازمان در آن دیده شود.

وی خاطر نشان شد: هیئت مدیره سازمان با پشتیبانی صحیح و تمام توان از فعالیت های فرهنگی و محتواسازی توسط کارکنان و مدیران سازمان حمایت خواهیم کرد.

محمد حیاتی دیگر عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با تقدیر از مدیران وکارکنان سازمان ، فعالان عرصه فرهنگ را سربازان جنگ نرم با دشمن اعلام کرد و گفت: بر خود لازم می دانم از تک تک مدیران و کارکنان سازمان که بدون هیچ چشم داشت مالی و تنها براساس علاقه خود در هر چه بهتر برپا کردن مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر همت گماردند تقدیر نمایم

وی ادامه داد: تمام برنامه های سازمان باید در راستای پیوستگی و استمرار مطالب مورد نیاز روز جامعه باشدتا موجب جذب مخاطب گردد.

اطلاع رسانی صحیح و سریع از فعالیت های سازمان از دیگر موارد درخواست شده توسط این عضو هیئت مدیره سازمان بود.

مدیران سازمان در ابتدای جلسه گزارشی از برنامه های ارائه شده به مناسبت ۲۲ بهمن ارائه نمودند.

بازدید از کتابخانه نگارستان شهرداری و نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری از دیگر برنامه های اعضای جدید هیئت مدیره سازمان برود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false