×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مربیان ورزشی عاشقانه و برای تربیت جوانان فعالیت می کنند

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به تشریح برنامه های ورزشی سازمان در سال آینده پرداخت و از ورزشکاران ، مربیان و پیشکسوتان ورزشی درخواست کرد تا با ارائه راهکارهای جدید در توسعه ورزش همگانی و جذب بیشتر جوانان همت گمارند.

علی فتحی عضو شوای اسلامی شاهین شهر خواستار توجه ویژه به مربیان ورزشی شد و گفت: مربیان ورزشی عاشقانه و بدون هیچ چشم داشت مالی تنها برای تربیت جوانان در دو بعد تربیت جسمانی و پرورش روحی تلاش می کنند.

فتحی ادامه داد: علیرغم استعدادهای ورزشی بسیار ولی متاسفانه امکانات لازم در شاهین شهر وجود ندارد به همین دلیل شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر در رراستای حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش همگانی اقدام های موثری را انجام داده اند.

عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: تغییر قوانین اخذ عوارض و کاهش ساخت و ساز موجب کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری شده است اما به منظور اهمیت موضوعات فرهنگی و ورزشی و تاثیرگذاری بالای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری در شهر بودجه این سازمان نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم داشته است که امیدوارم آثار آن در سال آتی نمایان شود.

پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران نیز دیدگاه ها و نظرات خود را اعلام نمودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false