×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف سازمان

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با هدف گسترش و توسعه فرهنگ کتابخوانی برنامه های متعددی را در سطح شهر پیش بینی نموده است.

برگزارری مسابقه کتابخوانی در مدارس شاهین شهر با همکاری اداره آموزش و پرورش از جمله اقدامات موثر در راستای تشویق کودکان و نوجوانان برای مطالعه بوده است که تا کنون در ۱۵ مدرسه برگزا شده است و از سوی حدود دو هزار دانش آموز مورد استقبال قرار گرفته است.

گردش دانایی از دیگر برنامه های سازمان در مدارس بوده است که کتاب هایی متناسب با سن دانش آموزان در مدارس امانت داده می شود و توسط دانش آموزان خلاصه نویسی می گردد و به بهترین نوشته ها جوایزی اهدا می گردد. دانش آموزان ابتدایی می توانستند درباره موضوع کتاب نقاشی ارسال نمایند و جوایز خود را دریافت نمایند.

فاطمه گشول مدیر کتابخانه نگارستان در خصوص علاقمندی شهروندان شاهین شهری به مطالعه عنوان کرد: بزرگترین مخزن کتاب های سازمان در فرهنگسرای اشراق قرار داشت و این امر دسترسی شهروندان به کتابخانه را دچار مشکل نموده بود و برای رفع این مشکل مخزن کتاب ررا به کتابخانه نگارستان منتقل نمودیم تا محلی در مرکز شهر برای تحویل کتاب در دسترس شهرروندان باشد که موجب استقبال شهوندان و افزایش اعضای کتابخانه گردید به گونه ای که در پس از جابجایی ۵۵۰ نفر عضو جدید جذب شده است.

وی از خرید بیش از هفت هزار جلد کتاب با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال در چند ماهه اخیر خبر داد و گفت: سه هزار جلد کتاب برای تقویت و به روز رسانی مخزن کتابخانه عمومی تهیه شد و در حال حاضر بالای ۲۰ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در مخزن کتابخانه موجود است همچنین سه هزار جلد کتاب برای راه اندازی کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان تهیه شده است که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false