×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن درختکاری در محله مهر برگزار شد

در روز ۱۵ اسفند روز درختکاری با حضور مسوولان و اهالی محله مهر بیش از ۳۰۰ اصله درخت در بوستان مهر غرس شد.

با هدف بهبود خدمات رسانی در محله مهر (مسکن مهر) و توسعه فضای سبز در این محله با حضور مسوولان شهرستان و مدیران شهری ،امام جمعه شاهین شهر ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و معاونین شهرداری و مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری و آحاد شهروندان بیش از ۳۰۰ اصله درخت و صدها بوته گل در بوستان مهر کاشته شد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر با تبریک ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) با یادآوری حدیثی از امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: کاشت درخت صدقه جاریه است و پس از مرگ نیز ثواب آن به انسان ملحق می شود که اهمیت و توصیه اسلام به کاشت درخت را نشان می دهد.

علی فتحی عضو شورای اسلامی شاهین شهر و رییس کمیسیون خدمات شهری شورا نیز با گرامی داشت سالروز ولادت دخت پیامبر اسلام و روز درختکاری از شهروندان درخواست کرد تا درختکاری را به عنوان یک مشارکت اجتماعی در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از سوی دیگر در حفظ و نگهداری فضای سبز ، درخت و گل های کاشته شده توسط شهرداری سهیم باشند.

اجرای موسیقی ، شعرخوانی کودکان ، برپایی ایستگاه نقاشی و توزیع درخت و گل در میان شهروندان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این جشن بود که به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان پارکها و فضای سبز و همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری شاهین شهر تدارک دیده شده بود.

بنابراعلام سهیل شهریاری مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر به مناسبت هفته درختکاری بیش از ده هزار اصله درخت درر میان شهروندان توزیع می گردد و بیش از ۵۰۰ اصله درخت نیز در بوستان های مهر در محله مهر و بوستان طیب در محله گلدیس غرس خواهد شد و این در حالی است که درختان مورد نیاز سایر بوستان ها تامین و یا جایگزین می گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false