×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
موفقیت شهرداری شاهین شهر در مدیریت آخرین چهارشنبه سال

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با حمایت شورای اسلامی شهر و دستور مستقیم شهردار شاهین شهر همزمان در پنج محله شهر جشن های استقبال از نوروز را برپا کرد.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی که با نثار جان خود در به تمر رساندن و حفظ از انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند عنوان کرد: همان گونه که در احادیث و روایات از ائمه معصومین (ع) به دفعات بر شادی مردم در اعیاد تاکید شده است و نووز نیز از جشن هایی است که از سوی پیامبر اکرم (ص) و دین اسلام مورد تایید قرار گرفته است و باید با حفظ ارزش های این عید همچون صله رحم ، پاکسازی ذهن و اندیشه و توجه به زنده شدن مجدد طبیعت و یادآوری قیامت از هر گونه انحراف و دخل و تصرف در این آیین کهن پرهیز کرد.

بهمنی یادآور شد: شهرداری شاهین شهر در راستای همین تصمیم و با هدف ایجاد نشاط در جامعه و پرهیز از هرگونه آسیب به شهروندان جشن های متعددی را با محوریت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همکاری معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری و حمایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در محله های شهر به ویژه محل های حاشیه شهر تدارک دید تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده لحظات شادی را سپری کنند.

اجرای موسیقی های محلی و اقوام ، موسیقی پاپ ، سایه بازی ، مسابقه و حاجی فیروزخوانی از بخش های مختلف این جشن ها بود که بوستان گل سرخ محله گلدیس ، محله مهر ، مجموعه تفریحی و گردشگری شهرداری ، بوستان انقلاب و محل بازار روز در حاشیه مسیل ، جنب پل غدیر در محله ردانی پور برگزار شد و مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

مرتضی جهانگیری سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در خصوص حوادث آخرین چهارشنبه سال در شاهین شهر اعلام کرد: در آخرین چهارشنبه سال در شاهین شهر سه مورد آتش سوزی منزل گزارش شد که با حضور سریع و به موقع آتش نشانان که در سطح شهر در آماده باش کامل بودند خوشبختانه هیچ گونه صدمه جانی و مصدومیتی برای شهروندان حادث شدند.

ماموران اورژانس شاهین شهر نیز شبی بدون هیچ گونه حادثه و یا مصدومیتی بر اثر رفتارهای خطرآفرین در چهارشنبه آخر سال را ثبت کردند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false