×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر شهردار شاهین شهر از عملکرد سازمان

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در پی برگزاری جشن های ایام دهه مبارک فجر و برنامه های استقبال از نوروز به ویژه در آخرین چهارشنبه سال از سوی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل سازمان تشکر و از کارکنان سازمان تقدیر کرد.

در این لوح سپاس آمده است:

گواهی می دهم که در طول سال ۱۳۹۶ پرسنل خدوم و سخت کوش آن سازمان در سایه درایت جنابعالی و براساس محور برنامه های مصوب توانسته است به اعلی درجه در خدمت همشهریان ، توسعه فرهنگ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشد.

در عین حال تلاش مجدانه این پرسنل در جشن های دهه مبارک فجر و نیز ایجاد شور و حال خاص جشن های آخرین چهارشنبه سال که توانست فهم تازه ای از نشاط اجتماعی و برگزاری یک سنت را در جای جای شاهین شهر به اجرا بگذارد را ملاحظه کردم و بر این همه تعهد و تلاش تبریک و تهنیت می گویم.

ضمن تقدیر از جنابعالی ، خواهشمندم مراتب سپاس اینجانب را به تک تک کارکنان مجموعه فرهنگی ، ورزشی شاغل در آن سازمان به طریق مقتضی و شایسته ابلاغ فرمایید.

بیش از ۱۷ برنامه در دهه مبارک فجر و پنج جشن همزمان در شب آخرین چهارشنبه سال در شاهین شهر برگزار گردیده و در ایام نوروز نیز برنامه های ویژه ای در مجموعه تفریحی و گردشگرری شهرداری شاهین شهر تدارک دیده شده است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false