×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های نوروزی در شاهین شهر

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و رییس کمیته فرهنگی ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، برنامه های فرهنگی و تفریحی پیش بینی شده در ایام نوروز برای همشهریان و مهمانان نوروزی را اعلام کرد.

بنا بر گفته وی در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند و همزمان با حلول ماه پرخیر و برکت رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) و در آستانه سال نو در بوستان های مرکزی شهر جشن هایی برای ایجاد نشاط و شادابی در شهر و ایجاد انگیزه بیشتر در میان شهروندان تدارک دیده شده است.

جشن سبزه ها و جشنواره تخم مرغ های رنگی نیز فرصت مناسبی برای همراهی خانواده ها با شادی نوروزی است که ۲۸ اسفند در بوستان مادر برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان گفت: در لحظه تحویل سال در جوار شهدای گمنام در محل بوستان انقلاب (بانک استان) خواهیم بود تا قدردان جانفشانی و ایثار این عزیزان باشیم و از شهروندان عزیز دعوت می کنیم در این برنامه شرکت کنند.

شاه رجبیان عنوان کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی به شاهین شهر می آیند و در مجموعه ای گردشگری و تفریحی شاهین شهر مستقر می شوند به همین دلیل تدارک ویژه ای برای غنی بخشی اوقات فراغت مسافران و معرفی جاذبه های شاهین شهر دیده شده است و می توان به جشن های بهارانه در این مجموعه اشاره کرد که از دوم تا پنجم فروردین از ساعت ۱۷ برگزار می شود.

وی ادامه داد: از تاریخ ششم فروردین نیز برنامه های تفریحی و ورزشی در همین ساعت در مجموعه تفریحی و گردشگری شهرداری برگزار خواهد شد.

شاه رجبیان از برگزاری تورهای گردشگری شهرستانی خبر داد و گفت: همه روزه از دوم تا پنجم فروردین امکان بازدید از آثار تاریخی ، جاذبه های گردشگری و طبیعی شهرستان برای تمام شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شده است که علاقمندان می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false