×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام نوروزی هیئت مدیره سازمان

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست ، فصلی نو که طبیعت رردای شکوفه بر تن می کند و انسانها را به مهرورزی ، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام که واژه هایی چون صله ارحام ، تفکر ، نوآورری ، سرزندگی ، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعقل کنیم.

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های امام راحل ، مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید می باشیم و با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توام با معنویت ، آرامش ، امید و دستیابی به کمال لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی حلول سال نو که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است را محضر همه کارکنان خدوم و ساعی سازمان و تمام شهروندان دوست داشتنی شاهین شهر به ویژه خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و مسولان خدمتگزار تبریک عرض نموده ، امیدواریم سال نو ، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن الحال برای همگان باشد.

احمد رضا پری تبار ـ حجت الاسلام و المسلمین خدارحمی ـ محمد حیاتی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false