×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اساسنامه جدید سازمان ابلاغ شد

روح اله شاه رجبیان مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در اولین جلسه شورای مدیران در سال ۱۳۹۷ از ابلاغ اساسنامه جدید این سازمان از سوی وزارت کشور خبر داد وعنوان کرد: اساسنامه جدید سازمان در روزهای پایانی سال ابلاغ شد وبر اساس آن شورای سازمان، هیُت مدیره وساختار سازمان تغییر نمود واینک باید شرایط لازم برای اجرایی شدن این اساسنامه وتعیین خط مشی سازمان براساس وظایف جدید تشریح شود.

وی به بررسی عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و ادامه داد: بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در سال ۹۶ به همت مدیران و کارکنان سازمان عملیاتی شد که جشن های پایانی سال در استقبال از بهار و روزهای آغازین سال مورد استقبال شهروندان، میهمانان ومسافران نوروزی قرار گرفت و موجب تشویق سازمان ازسوی مسوولان شد.

شاه رجبیان اظهار داشت: موفقیت های کسب شده و بیش از سه سال تجربه موفق سازمان موجب بالا رفتن سطح توقعات مردم و انتظار بیشتر مدیران شهرستان و حتی استان شده است و برای بهتر شدن خدمات رسانی به شهروندان باید نقاط ضعف و قوت مان را شناسایی کنیم وبا رفع عیب های احتمالی وتقویت نقاط قوت سازمان در کنار استفاده از نظرات دلسوزان وهمراهان همیشگی سازمان، شرایط مطلوب تری را رقم بزنیم.

مدیر عامل سازمان واگذاری مرکز ورزشی به بخش خصوصی را تجربه ای موفق در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: بررسی عملکرد مراکز ورزشی وابسته به سازمان نشان از موفقیت آمیز بودن واگذاری ورزشگاه ها دارد و امیدواربم امسال در واگذاری مرکز فرهنگی به ساختار و تجربه جدیدی دست پیدا کنیم.

شاه رجبیان همچنین بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و تجربیات فعالان فرهنگی  و توانمندی سمن ها در بخش های مختلف سازمان و تشکیل کار گروه های لازم برای تطبیق عملکرد سازمان با اساسنامه جدید تاکید کرد.

معاونان و مدیران مرکز و بخش های مختلف سازمان نیز دیدگاه و نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false