×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در پیام روح اله شاه رجبیان خطاب به سرهنگ قریشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه آمده است :

با سلام و تحیت ؛

جايگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت هاي بي شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس ، در قالب وصف نمي گنجد.

درخشش شعاع پرفروغ برادران پاسدار در دوران دفاع مقدّس و شجاعت وصف ناپذير آنان در تمام عرصه هاي انقلاب و خلوص و عشق به اسلام و ميهن اسلامي ايران، نمادي از ايثار و گذشت آنان را به نمايش مي گذارد.

سپاه پاسداران ، يادگار گرانقدر فرزانه دوران حضرت امام خميني (ره) بر ملّت غيور و دلير ايران بود. رويش اين نهال ارزشمند ابتکار ويژه‏اي بود که نياز به هوش بالاي فکري و سياسي داشت. پيشنهاد تشکيل اين نهاد مقدّس، نشان دهنده ژرف نگري و استواري امام و فرزندان دلاور انقلاب، براي رهايي از ستم و سلطه بيگانگان و رسيدن به استقلال و عدالت واقعي است.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر میلاد باسعادت سید الشهداء                  حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، روز پاسدار و دوم ارديبهشت ماه ، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران ، تبريک و تهنيت عرض مي نماید.

اميد است در سايه اتكاء به قدرت لايزال الهي و تحت توجهات قطب عالم امکان                         حضرت بقيه الله الاعظم (عج) و نايب ايشان رهبر عظيم‌الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي ، اين نيروي مكتبي و مردمي بيش از پيش در راستاي تحقق رسالت هاي خويش موفق باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false