×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تایید برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه از برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر از تاریخ هفتم تیرماه خبر داد و اعلام کرد: هفته فرهنگی شاهین شهر به منظور ایجاد تعلق خاطر شهروندان به شهر ، هویت بخشی و معرفی ظرفیت های شهر از هفتم تا شانزدهم تیرماه با بیش از ده عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

در هفته برنامه فرهنگی شاهین شهر برنامه های متنوع فرهنگی ، اجتماعی ، تفریحی ، ورزشی ، علمی و ادبی پیش بینی شده است تا بتواند مشارکت و حضور اقشار مختلف و تمامی سلیقه های شهروندان را تحت پوشش قرار دهد.

شاه رجبیان تاکید کرد: مشارکت شهروندان و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و حضور موثر گروه های مرتبط می تواند بر غنا و کیفیت برنامه ها بیفزاید و سازمان آمادگی خود را برای استفاده از طرح های جدید اعلام می دارد.

برگزارری نمایشگاه های فرهنگی ، ورزشی و هنری و نیز برگزاری همایش تجلیل از نام آوان و استعدادهای برتر شهر ، محفل انس با قرآن ، تجلیل از شهروندان نمونه ، سمینار فرصت های سرمایه گذاری در شاهین شهر ، جشن های آیینی و موسیقی اقوام و مسابقات شاد و مفرح ورزشی و تفریحی و همایش شعر و ادبیات کودک از جمله عناوین پیشنهاد شده برای این هفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false