×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت شهروندان موجب توسعه شهر می شود

نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه با مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با هدف آشنایی با اساسنامه جدید سازمان و اعلام وظایف و مسوولیت های جدید آن برگزار شد.

روح اله شاه رجبیان درر جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به تشریح اقدامات صورت گرفته در سازمان پرداخت و اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ اصول اقتصاد مقاومتی و با هدف بکارگیری ظرفیت های موجود در شهر همچنین به منظور چابک سازی و کوچک سازی ساختار سازمان و کاهش هزینه های جاری از ظرفیت های بخش خصوصی برای مدیریت و اداره بخش هایی از سازمان استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: برون سپاری مجموعه های ورزشی با موفقیت انجام شد و حاصل آن استفاده از امکانات بیشتر با کیفیت مطلوب تر برای شهوندان در مقابل کاهش هزینه های سازمانی بوده است و امسال نیز در قالبی جدید برون سپاری مراکز فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم که امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم موجب بهبود خدمات به شهروندان شویم.

شاه رجبیان تغییر رویکرد سازمان و اعتماد به توانمندی بخش خصوصی را موجب مشارکت شهروندان دانست و گفت: اعتماد کسب شده در ارتباط میان شهروندان و سازمان باعث دلگرمی بیشتر بخش خصوصی شد و ماحصل آن جذب بیش از ۲۰ میلیارد ریال سرمایه و مشارکت در بخش های مختلف فرهنگی و خدماتی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان مشارکت را حاصل ارتباط ، گفت و گو و اعتمادسازی و رسانه ها را پل ارتباطی میان شهروندان دانست و بیان داشت: سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر امروز به عنوان یک سازمان شیشه ای با عملکرد و هدف مشخص برای عموم شهروندان قابل رویت می باشد اساسنامه ، اهداف ، وظایف و حتی جزییات بودجه سازمان بر روی سایت قرار گرفته تا دسترسی به این اطلاعات برای همگان میسر باشد.

افزایش بودجه های اجرایی و کاهش هزینه های جاری از دیگر مواردی بود که شاه رجبیان در خصوص آن عنوان کرد: امسال برای اولین بار بودجه اجرایی برنامه ها با ۴۰ درصد افزایش بیش از هزینه های جاری سازمان است و این ماحصل تغییر ساختار و کوچک سازی سازمان و اعتماد به توانمندی بخش خصوصی است.

علی فتحی عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز دقایقی در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی حاضر شد و رسانه را یکی از عوامل مهم در پیشرفت و توسعه عنوان کرد و ادامه داد: خبرنگاران با انتقال صحیح اخبار و روشنگری در جامعه به دور از هر گونه سلیقه سیاسی و علاقه شخصی می توانند موجب تقویت حس مسوولیت شهروندان و مشارکت بیشتر در توسعه جامعه شوند.

وی ادامه داد: یکی از موثرترین بخش های جامعه در فرهنگ سازی و هدایت جامعه برعهده رسانه ها می باشد و امروز یکی از بزرگترین دغدغه های کشور به ویژه منطقه کمبود آب است که همه با هم باید در مدیریت این بحران همراه و همگام باشیم و عبور از این بحران با تقویت روحیه همکاری ، استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب امکان پذیر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false