×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شاهین شهر میزبان بانوان شوراهای اسلامی شهرهای استان اصفهان بود

نشست تخصصی بررسی راهکارهای افزایش مشارکت زنان در توسعه پایدار بارویکرد اشتغال بانوان با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان و بانوان شوراهای اسلامی شهرهای استان اصفهان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر برگزار گردید.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این نشست گفت: نقش زن در اجتماع ، در سلامت خانواده و جامعه ، تربیت فرزندان و مشارکت آنان در مسؤولیت‌ های اجرایی بسیار پررنگ است.
وی افزود : بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و بانوان همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلابی و قرآنی در صحنه حضور داشته و از خواسته‌های انقلاب و نظام دفاع کرده‌اند.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر نیز در این نشست ضمن خوش آمدگویی گفت: نقش زن در جامعه تاریخی و اعتقادی است که جایگاه زن در عالم آفرینش را نشان می‌دهد.
شهردار شاهین شهر گفت : زنان نقش اساسی در پایداری خانواده دارند و توانایی در مدیریت خانواده توسط بانوان سبب شده تا بتوانند در توسعه مسائل گسترده تر در درون جامعه نیز تأثیرگذار باشند.
بهمنی تصریح نمود: توسعه یک ملت بدون حضور و مشورت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نخواهد بود و این مهم در موارد فراوان اثبات شده است.
مهرداد مختاری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در نشست بانوان شوراهای اسلامی استان اصفهان با خوش آمدگویی گفت: زنان همواره نقش اساسی در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد جامعه داشته اند.
وی در ادامه افزود: در صدر اسلام نیز زنان نقش ویژه ای در اقتصاد داشته اند  و نمونه بارز آن حضرت خدیجه (س) است که به واسطه فعالیت های اقتصادی خود نقش شاخصی در پی ریزی و توسعه اسلام داشت.
مختاری خاطر نشان نمود: در عصر حاضر نیز کشور ما برای دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت اقتصادی باید از نیروی زنان جامعه بهره ببرد.
خانم اثنی عشری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز در این  نشست گفت :  کار در حوزه زنان بسیار وسیع است و در تمامی ابعاد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، دینی، هنری و امثال آن رد پای پررنگ بانوان همواره مشهود است.
وی در ادامه توضیحات مبسوطی پیرامون فعالیت های زنان در عرصه های مختلف جامعه ارائه داد و خواستار حمایت بیش از پیش آنان در جامعه از سوی مسؤولان گردید.
گفتنی است ترویج و توسعه فرهنگ نقش آفرینی بانوان ، مشارکت همه جانبه در حوزه های مختلف و استفاده بهینه از توانمندی های آنها برای دستیابی به توسعه پایدار، ترغیب به ایجاد شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی بین بانوان کارآفرین در فعالیت های اقتصادی در سطح ملی و کمک به پیوند منطقی و متناسب از اهداف برگزاری نشست بانوان شوراهای اسلامی استان اصفهان در شاهین شهر بود.
شایان ذکر است بانوان شوراهای استان اصفهان از پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر بازدید نمودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false