×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کلنگ عظیم ترین پروژه مشارکتی در شاهین شهر به زمین زده شد

در نخستین روز از ماه پرفضیلت رمضان، کلنگ احداث عظیم ترین پروژه تجاری،خدماتی و تفریحی شاهین مال با مشارکت شهرداری شاهین شهر و بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریال ، با حضور شهردار شاهین شهر ،رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از معاونان و مدیران شهرداری ، سرمایه گذاران و شهروندان شاهین شهر در خیابان شهید بهشتی(مخابرات) شاهین شهر به زمین زده شد.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر در آیین کلنگ زنی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: سرمایه گذاری به عنوان یک ضرورت جدی برای جامعه شهری محسوب گردیده و سرمایه گذاری کلان در پروژه های بزرگ عمرانی ، جامعه و به دنبال آن استان و شهر را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می دهد.
وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب و تأثیر گذار در شاهین شهر، از سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه های مختلف شهری حمایت کامل را خواهیم داشت.
بهمنی خاطر نشان نمود: پروژه تجاری ، خدماتی و تفریحی شاهین مال در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و زیربنای حدود چهل هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۳۵۰ میلیارد ریالی با مشارکت شهرداری شاهین شهر و بخش خصوصی احداث خواهد گردید.
وی گفت : شهرداری شاهین شهر همکاری های لازم را با روند احداث این پروژه خواهد داشت و تلاش خواهیم نمود احداث پروژه های سرمایه گذاری با کارشناسی های اصولی در شهر صورت گرفته تا باعث توسعه و آبادانی و نیز رونق کسب و کار در شهر گردد.
شهردار شاهین شهر تصریح نمود: مسیر شهرداری خدمت به مردم و توسعه روز افزون شهر است و همه ما باید تلاش نماییم برنامه ها و اهداف پیش بینی شده شهرداری را به پیش برده و برای رفع نیازهای مردم و کاهش آسیب ها، موانع و مشکلات شهری تلاش نماییم.
وی در پایان تصریح نمود: قانون فصل الخطاب و محور حرکت ما در شهرداری است و ما باید قانون را به نفع مردم تفسیر نموده و هدف ما صرفاً خدمت به مردم و توسعه روزافزون شهر بوده و خواهد بود.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و میمه نیز در این آیین ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و خوش آمدگویی گفت: شاهین شهر شهرزیبایی هاست بنابراین باید اقدامات خوب و مثمری در شهر صورت گیرد.
وی در ادامه مهمترین مسأله را توجه به توسعه پایدار و متوازن و توسعه سرمایه های شهری و از جمله مباحث پیرامون ارزیابی موقعیت شهرداری ها عنوان نمود و یکی از راه های ایجاد سرعت در توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال، جذب سرمایه و سرمایه گذاری برشمرد و جلب سرمایه گذاران  را موجب اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی جدید در یک شهر دانست.
فرهادی خاطر نشان نمود: امیدواریم با همفکری و همکاری یکدیگر شاهد شهری آبادتر و زیباتر از گذشته تقدیم مردم فهیم و خلاق شاهین شهر نماییم.
وی همچنین از سرمایه گذار این پروژه خواست ضمن تسریع در روند اجرایی پروژه تأکیدنمود مجموعه باید با کیفیت بالا و در خور مردم شاهین شهر احداث گردد.
اسماعیل شیشه گر سرمایه گذار پروژه تجاری،خدماتی و تفریحی شاهین مال نیز در آیین کلنگ زنی این پروژه ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: امیدواریم در روند احداث این پروژه همه با یکدیگر همکاری نماییم.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شاهین شهر در کنار محور مواصلاتی شمال به جنوب و بالعکس قرار گرفته بنابراین زمینه های جذب سرمایه گذار را بسیار دارد.
شیشه گر خاطر نشان نمود: سعی خواهیم کرد با احداث این پروژه علاوه بر جذب گردشگر زمینه کسب و کار در شهر نیز فراهم نماییم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false