×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمید عشقی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد

حمید عشقی سرپرست جدید شهرداری شاهین شهر در مراسم معارفه خود و در حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری گفت: اولویت نخست بنده ، ایجاد آرامش و امنیت برای شهرداری شاهین شهر و کارکنان آن است.
وی در ادامه افزود: اگر آرامش و امنیت کاری در بین کارکنان و کارگران شهرداری حکمفرما باشد آنان با انگیزه بهتر به شهروندان عزیز خدمات رسانی انجام می دهند.
عشقی با اشاره به موضوع درآمد به عنوان مهمترین مباحث شهرداری گفت: شهرداری از دو قسمت درآمد و خدمات تشکیل گردیده که بدون درآمد کافی نمی توان خدمات رسانی مطلوبی را برای شهروندان انجام داد.
وی خاطر نشان نمود: امیدوارم با توجه به تجربه ناچیز خود در زمان های مدیریتی و پشتیبانی های اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران شهرداری بتوانم با همکاری یکدیگر مشکلات و مسائل مالی شهرداری را مرتفع نماییم.
سرپرست شهرداری شاهین شهر تصریح نمود: با توجه به اینکه حدود یک سال از عمر شورای اسلامی دوره پنجم می گذرد و طبیعتاً شورا و شهرداری در پایان باید از خود کارنامه قابل قبولی ارائه نمایند ، ضروری است پیگیری احداث پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر را در دستور کار قرار دهیم.
عشقی اظهار داشت: باید همه باهم تلاش نماییم تا بتوانیم اهداف شورای اسلامی شاهین شهر که همانا رضایت خداوند متعال و مردم فهیم و با فرهنگ شاهین شهر است را حاصل نماییم.
وی گفت: از همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر که نسبت به این جانب اعتماد نموده و بنده را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب نمودند کمال تشکر را داشته؛ امیدوارم بتوانم در طول تصدی خود انتظارات به حق اعضای شورای اسلامی شهر که در راستای رفع مشکلات شهر و شهرداری است را برآورده نمایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false