×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتخار همه کارکنان شهرداری شاهین شهر، خدمتگزاری برای مردم است

حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر در جلسه شورای مدیران شهرداری گفت: کارها و اقدامات شهرداری اعم از شهرسازی ، عمرانی، فرهنگی، رفت و روب، جمع آوری زباله و نگهداری فضای سبز صرفاً در راستای ارائه خدمات و خدمتگزاری به مردم فهیم شهر بوده و ما به این موضوع مهم افتخار می کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: در شهرداری شاهین شهر جایگاهی برای فعالیت هایی غیر از “خدمت به مردم” باقی نمی ماند.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از شب های پر خیر و فضیلت قدر با تمسک به سخنان گهربار حضرت امام علی (ع) گفت: قیمت و ارزش هر انسانی به اندازه چیزی است که آن را دوست دارد پس انسان باید ضمن درک جایگاه و ارزش خود در این عالم هستی بتواند آن نقطه اتصال که همانا ارتباط خالصانه با معبود است را پیدا نماید.

عشقی با اشاره به وضعیت شهرداری های کل کشور گفت: وضعیت اقتصادی کشور باعث شده بسیاری از شهرداری های کشور با مشکل مالی روبه رو گردند و این موضوع تنها مختص شهرداری شاهین شهر نیست.
وی تصریح نمود: مطمئنم با ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در شاهین شهر وجود دارد و با توکل بر خدا و یاری و همفکری شورای اسلامی شهر و نیز پشتکار صادقانه یکدیگر می توانیم همه مسائل و مشکلات شهرداری را مرتفع نماییم.

سرپرست شهرداری شاهین شهر اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم با وحدت قاطع همه نیروهای شهرداری که اعتقاد دارم پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در تک تک نیروهای شهرداری  وجود دارد شاهین شهر می تواند حرف اول را در استان و کشور بزند.

عشقی به تعامل شهرداری با سایر ادارات شهر اشاره نمود:  تعامل شهرداری با ادارات صرفاً در راستای منافع شهر و شهرداری است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دو سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری و سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شاهین شهر گفت: از آنجایی که بحران کمبود منابع آب گریبان گیر فضای سبز شهر شده باید با تدابیر ویژه و خاص درصدد نگهداری وضع موجود فضای سبز باشیم و اگر در بخش حمل و نقل و ناوگان عمومی شهر توجه نگردد مشکلات زیادی به  وجود خواهد آمد.

عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر در پایان گفت : با تجربه و برنامه ریزی دقیق آینده شهرداری روشن است و اگر همه با هم کار و فعالیت صادقانه ای انجام دهیم  خداوند راه را به ما نشان خواهد داد.

گفتنی است در این جلسه معاونان و مدیران شهرداری نقطه نظرات خود را بیان نمودند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false