×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار شاهین شهر ثبت شد

روح الله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با صدور پیامی از حضور حماسی و گسترده ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار شاهین شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود .

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و قبولی طاعات وعبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور انقلابی و پرشور و حماسی میلیونی ملت بزرگ و روزه دار ایران در بیش از ۹۰۰ شهر کشور ، همگام و همراه با سایر مسلمانان در بیش از ۹۰ کشور جهان ، قوی تر و پرشورتر بوده و در حقیقت شــکســت بــزرگ دولت مسـتکبـر آمـریکا را در پی داشت.

مردم مومن،انقلابی و ولایتمدار شاهین شهر در روز قدس حضور پرشور خود را به نمایش گذاشتند. در این حضور همه اقوام ، اقشار و گروههای سیاسی دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل  ، مرگ بر آمریکا سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه ایرانیان است.

حمد و سپاس خداوند متعال  را که بار دیگر، توفیق  شرکت در راهپیمایی روز قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی و به ویژه شما مردم ولایتمدار، متدین  و شهید پرور شاهین شهر گردانید و به فضل الهی، با وحدت و بصیرت ، بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام استکبار و صهیونیزم انداختید و فریاد مظلومیت و عدالتخواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید بعد از گذشت سالهای متمادی از اشغال قدس شریف، هنوز هم قبله ی اول مسلمین به عنوان اولین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده قرار دارد.بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false