×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نماز عید فطر با حضور شکوهمند روزه داران در شاهین شهر برگزار شد

نماز عید فطر با حضور ده ها هزار نفر از شهروندان روزه دار و متدین شاهین شهر به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر با شکوه تمام برگزار شد.

روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز با صدور پیام تبریکی فرا رسیدن عید سعیدفطر،عید بزرگ مسلمانان و جشن شکوفایی ایمان و اخلاص را به عموم مسلمانان به ویژه مردم خداجوی شاهین شهر تبریک گفت.

متن این پیام تبریک به شرح ذیل است :

بسم لله الرحمن الرحیم

“ضمن آرزوی قبولی طاعات،عبادات،نمازها،روزه ها و دعاهای مسلمانان در ماه مبارک رمضان؛ حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر،عید بزرگ مسلمانان و جشن شکوفایی ایمان و اخلاص مسلمین جهان،را بر تمامی میهمانان ضیافت الهی،به‌ویژه همشهریان عزیز شاهین شهری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

خداوند منان را سپاسگذارم که توفیق حضور در ضیافت ربوبی خود را در ماه مبارک رمضان نصیب مسلمانان فرمود تا با بهره‌گیری از مواهب و برکات این ماه عظیم‌الشان،در مسیر وحدت، دوستی و همدلی گام بردارند.بدون شک حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان در مجالس و محافل ذکر و دعا و نیایش در این ماه مبارک،جلوه زیبای عشق ذاتی انسانها به پروردگار یکتا بود و شهروندان با حفظ و تعمیق ارتباط پرطراوتی که در ماه رمضان با پروردگار یکتا ایجاد کرده است، عروج و تکامل معنوی را در خود نهادینه می سازد و چنین ملتی در همه عرصه ها موفق خواهد بود.

اینک که روز‌ه داران مومن و خداجو با پیروی از دستورات و احکام دین مبین اسلام از فیوضات ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی ،بهره‌مند شده‌اند، در عید سعید فطر به شکرانه برکت معنوی این ماه خدا گردهم می‌آیند و بر درگاه ایزد منان سجده شکر به جای می‌آورند و بار دیگر تجلی حضور پرشکوه امت مسلمان و خداجوی را در وداع با ماه مبارک رمضان و به امید پذیرش پروردگار سبحان در نماز عیدفطر نظاره کردیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false