×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فرصت های سرمایه گذاری در شاهین شهر معرفی شوند

علی رضا جباری معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ضمن تقدیر از فضای ایجاد شده برای معرفی شهر و نمایش استعدادهای موجود عنوان کرد : بخش خصوصی بارها برای مشارکت در اجرای پروژه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و تفریحی در شاهین شهر اعلام آمادگی کرده است  و هفته فرهنگی شاهین شهر زمان مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این شهر است.

معاون اداری مالی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت : مجموعه های ورزشی و مراکز تفریحی وابسته به سازمان در اختیار بخش خصوص قرار گرفت که موجب ارائه خدمات با کیفیت بهتر و کاهش هزینه ها برای شهروندان شد و امسال تجربه جدیدی را در واگذاری مدیریت مراکز فرهنگی کسب کردیم که امیدواریم موجب بهبود خدمات برای شهروندان شود.

جباری توضیح داد : شاهین شهر توانایی تبدیل شدن به یک نشان و نمونه کشوری را دارد و حضور سرمایه گذاران در پروژه های شهری موجب تسریع در رشد و توسعه همه جانبه شهر می گردد و در کنار آن پروژه های شهری در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی خطاب به صاحبان صنایع و خدمات در شاهین شهر اعلام کرد: هفته فرهنگی شاهین شهر فرصتی برای معرفی تمام ظرفیت های شهر است و صاحبان صنایع ، کالا و خدمات نیز می توانند از شرایط فراهم شده استفاده نمایند و نسبت به معرفی خود اقدام نمایند .
همزمان با هفته فرهنگی شاهین شهر بیش از ده عنوان  برنامه در قالب فرهنگی ، ورزشی و تفریحی در سطح شهر برگزار می گردد و ده ها هزار نفر از شهروندان از این برنامه ها دیدن خواهند کرد که فرصت مناسب برای استفاده تبلیغاتی برای صاحبان صنایع و کالا را فراهم می نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false