×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری همایش تجلیل از استعدادهای برتر شهر

در این مراسم  حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع  حرم و شهیده  شاخص سال شهید زینب کمایی گفت: شهرداری شاهین شهر تلاش کرده است از شهروندان نخبه  به عنوان یک سرمایه ارزشمند استفاده نماید.

وی افزود: این جوانان بهترین سرمایه هستند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند با ابتکار و تولید ثروت, اقتصاد شهر و کشور را شکوفا نمایند.

عشقی  با اشاره به این که شاهین شهر دومین شهر باسواد کشور است گفت: در این مدت مردم شاهین شهر با تلاش و دست های متوکل و متعهد کاری کردند که امروز شاهین شهر به عنوان شهر دانش، خلاقیت و کانون بسیاری از فعالیت های اجتماعی شهره خاص و عام شود.

سرپرست شهرداری شاهین شهر در ادامه اظهار داشت: این جوانان همان نیروهای فعال شهر هستند که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و ساختارهای علمی که مدنظر دولت است ظرف یک سال گذشته پرورش، سازماندهی و جذب شدند تا شاهد درخشش آنها در اینده نزدیک باشیم.

همچنین در این مراسم بصیری فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه شاهین شهر شهری با اقوام ، فرهنگ و ادیان مختلف است که مردمش در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند. گفت: شاهین شهر پرتوان ترین شهر استان اصفهان است که ظرفیت بالای خود را در سطح کشور و عرصه بین المللی نشان داده است.

وی با اشاره به بازی خوب تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی و روحیه امیدبخش تیم تا دقایق آخر و تشویق پرشور مردم افزود: این روحیه باید برای ما الگو شود اگر مردم تلاش مسئولان را ببینند اگر کم و کاستی وجود داشته باشد آنها می پذیرند و می بخشند.

وی تاکید کرد: امروز استعمار جهانی  جنگ تمام عیاری را در اقتصاد ما آغاز کرده است و راه نجات از آن همدلی همزبانی و وحدت است.

فرماندار شاهین شهر گفت: این جوانان می توانند بسیاری از کارشناسان ارشد دنیا را به خاطر قابلیت ها ی خودباوری و توانمندیشان انگشت به دهان نگه دارند.

وی افزود: قطعا مردم ما و نظام درمقابل خودخواهی های امریکا جنایتکار و ترامپ خواهند ایستاد و با عزت و سربلندی از این پیچ رد می شویم.

در این همایش مقدس زاده معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری  هم  با اشاره به جشن تجلیل از نخبگان گفت: حضور خانوادگی مردم، تجلیل از چهره های هنری فرهنگی، ورزشی، علمی و شاد بودن سه ویژگی این مراسم است.

وی افزود : علاقه به شهر موجب برانگیختی احساسات جامعه و حب وطن می شود که می تواند  منشا بسیاری از اتفاقات خوب باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت: این تقدیر و تجلیل از نخبگان را به فال نیک می گیرم ،مدیریت های حاکمیتی دولتی ماندگار نیستند آنچه که می ماند سرمایه های اجتماعی و نخبگان ما در عرصه های مختلف هستند و باید به حدی از این سرمایه ها حمایت شود که  درجامعه ورزشی و علمی و هنری دلگرمی بوجود بیاورد چرا که اثر مثبتی به جا می گذارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false