×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همایش بزرگ پیاده روی شاهین شهری ها

حمیدعشقی سرپرست شهرداری در این همایش ضمن خوش آمد گویی به مردم گفت: شاهین شهر شهر دانش و خلاقیت، شهر اقوام ایرانی،زیباییها، شهر فرهنگ و شهر شادی و نشاط است و خدا را سپا سگزارم توفیق خدمت را در این هفته داد تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم و از حضور پر نشاط مردم تشکر میکنم.

فتحی عضو شورای اسلامی شهر ششاهین شهر نیز در این همایش گفت: شاهین شهر ایران کوچک که البته به نظر من ایران بزرگ است چرا که همه نخبگان به این شهر مهاجرت کرده اند.

وی به صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و افزود: آب شرب ما بسیار کم است واین مایه حیات را درست مصرف کنیم .

فتحی ادامه داد: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است که مقام معظم رهبری این سال را نام گذاری کردند. هم اکنون بیکاری شهر ما بیشتر از جاهای دیگر کشور است پس با حمایت تک تک شما می توانیم به این امر کمک کنیم چرا که اگر کارخانه ای را حمایت کنیم ممکن است ۳۰ الی ۱۰۰ خانواده در این کارخانه مشغول کار شوند

ابن عضو شورای اسلامی شهر گفت: همه ارگانهای شهر هم و غم خود را برای حل مسائل و مشکلات این شهر گذاشتند و در بخش ورزشی ایستگاه نشاط و تندرستی در ۱۲ نقطه شهر برای استفاده رایگان مردم قرار داده شده، سومین جاده سلامت کشور در باغ بانوان راه اندازی شده و همچنین کارگاههای آموزشی جهت بالابردن سطح علمی ورزشکاران راه اندازی شده است.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز گفت: در شاهین شهر ایران کوچک با مردمان بزرگ همه افراد کنار هم از قومیتهای مختلف زندگی مسالمت آمیزی دارند.این شهر بیش از ۲۰ هزار ورزشکار را در خود جای داده، دختران و پسران این شهر افتخارات بسیاری را برای شهرستان و استان و حتی    کشور کسب کرده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم با ظرفیت هایی که وجود دارد و با برنامه ریزی دقیق بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که همه از امکانات با کمترین هزینه استفاده کنند.

بصیری با اشاره به اینکه شهدا خصوصا شهیده زینب کمایی از افتخارات این شهر هستندگفت: استکبار جهانی با اعمال فشار ها در صدد تحریم های بیشتر علیه مردم و کشور است که ما باید دست در دست هم دهیم و با اتحاد و وحدت از این پیچ و خم عبور کنیم وان شاالله  مدیون خون شهدا نشویم مردم ما چون گذشته عزت مندانه در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.

رزمی کاران به نمایش حرکات رزمی پرداختند و اجرای موسیقی از دیگر بخشهای این همایش بود که در پایان این همایش  ودر مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو پراید ،۲۰ دستگاه دوچرخه و۵ دستگاه تبلت به  شرکت کنندگان اهدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false