×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از چهارمین کتاب شعر کودکان شاهین شهری

حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: اصالت هر کشوری به ادبیات آن کشور برمی گرددکشور ما ایران از کهن ترین و غنی ترین کشورهای جهان از نظر شعر می باشد.

وی ادامه داد: شاعران بزگ چون حافظ و سعدی و مولانا و دیگر شاعران باعث افتخار این سرزمین هستند و کشورهای دیگر جهان بعد از قرنها از آنان به خوبی یاد می کنند و از اشعار آنها استفاده میبرند.

عشقی افزود: لازم است فرزندانمان و کسانی که استعداد دارند در این زمینه تشویق کنیم تا بتوانند در این مسیر حرکت کنند و بتوانند آثار فاخری را از خود بیافرینند.

سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: ۱۰ الی ۱۶ تیرماه هفته فرهنگی شاهین شهر بود که در اینجا از همه همکاران خوبم در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شورای شهر و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی  شهر  و  شهرداری و تعدادی از ادارات که ما را در اجرای این برنامه یاری رساندند تشکر میکنم.

محمد اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین شهر هم گفت: سپاس از شما دانش آموزان که توانستید در مسیر حفظ میراث ارزشمند کشورمان ادبیات گرانقدرمان قدم گذاشته اید، ادبیات گنجینه ارزشمندی که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل می شود و چه کسی بهتر از شما کودکان عزیز که در این مسیر قدم گذاشتید

وی افزود: به شما کودکان تبریک می گویم که نام شما در چهارمین دفتر شعر کودک و نوجوان امروزه ثبت شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز اختتامیه نیست بلکه آغاز یک فصل از فعالیتها در حوزه فرهنگ است ، جایی که کودکان و نوجوانان باشند در واقع آغاز هست همه ما هر کاری که می خواهیم انجام دهیم از کودکان شروع می کنیم و امروز آغاز فصل دیگری از فرهنگ کودک و نوجوان است.

وی افزود: قطما می توانیم انجمن ادبی کودکان و نوجوانان را داشته باشیم پس همه ما باید به فعالیت بیشتر بپردازیم که ان شالله سال آینده اشعار بیشتر  و شاعران بیشتر را در سالن بزرگتر رونمایی کنیم.جامعه ما امروزه به وحدت و همدلی بیشتر نیاز دارد ما هر چه درباره ادبیات این میراث ارزشمند کار کنیم انسانیت را احیاء می کنیم و ضرورت جامعه ی امروزی ما نیز همین است.

در این مراسم کودکان شاعر که شعرشان در این کتاب به چاپ رسیده بود به خواندن اشعار خود پرداختند.

در این مراسم از کتاب پروانگی که ۴۴ قطعه شعر از ۴۴ شاعر کودکان وکودکان شاعر به چاپ رسیده رونمایی شد و از  شاعران کودک و کودکان شاعر نیز تجلیل شد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false