×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش های علمی و موسیقی دو رویکرد فرهنگسرای اشراق

پیروز حاجیان مدیر فرهنگسرای اشراق در گفت وگو با روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گفت: این فرهنگسرا با دو رویکرد علمی و موسیقی با ۲۱ سال سابقه درحال فعالیت است.

وی افزود: در رویکرد علمی انجمن های رباتیک ونجوم فعال هستند و در رویکرد موسیقی ، تدریس توسط اساتید بنام و با تجربه شهر انجام می شود.

حاجیان در ادامه بیان داشت: در بخش موسیقی علاوه بر آواز سنتی ، سازهای نی ، تنبک ، تار ، سه تار ،  ویلن ، دف ، آواز ، گیتار ، ارگ ، سنتور و ارف آموزش داده می شود.

مدیر فرهنگسرای اشراق با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برنامه های فرهنگسرا گفت: بطور متوسط در هر ماه ۳۰۰ نفر در فرهنگسرا ثبت نام و از کلاس های تخصصی استفاده می کنند که این تعداد در تابستان و با تعطیلی فصلی دانشگاه ها و مدارس افزایش می یابد.

حاجیان اظهار داشت : از دیگر رشته های فعال در فرهنگسرای اشراق می توان به آموزش رایانه ، زبان انگلیسی، خوشنویسی ، بازی و ریاضی ، تاتر ، حافظ شناسی ،کارگاه خانواده و مشاوره اشاره کرد.

وی در خصوص برنامه پارک دانش که ماهی یک بار با هدف کشف استعدادها و جذب علاقمندان در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان در پارک دانش می تواند علاوه بر رصد ستارگان و اجرام آسمانی در برنامه های ایستگاه نقاشی ، ریاضی و بازی و نجوم شرکت کنند.

وی بیان داشت: فرهنگسرای اشراق  با ۳ هزار متر مربع مساحت و ۵ کلاس درس ، سالن مطالعه و سالن اجتماعات با فضایی کاملا فرهنگی برای خانواده ها تلاش می کند که بهترین شرایط را برای آموزش و غنی سازی  اوقات فراغت  فراهم نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false