×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همه چیز برای گذراندن اوقاتی خوش و پر بار در فرهنگسرای خانواده

سهیلا نجفی مدیر فرهنگسرای خانواده گفت: همه چیز برای گذراندن اوقاتی خوش و پر بار در این فرهنگسرا فراهم  شده است.

وی افزود: در فرهنگسرای خانواده سعی می کنیم نیازهای متفاوت خانواده های شاهین شهری را در نظر بگیرم و به همین منظور در زمینه ها و رشته های مختلف فعالیت می کنیم .

وی با اشاره به اینکه دریافت مشاوره های فردی و گروهی یکی از نیازهای اساسی زندگی خوب و آرام است بیان داشت: ارائه مشاوره های خانوادگی ، زوجین ، تحصیلی ، پیش از ازدواج ، بالینی ، حقوقی و جزایی از خدمات است که در این زمینه به شهروندان ارائه می شود.

مدیر فرهنگسرای خانواده اظهار کرد: در زمینه آموزشی هم در بخش های مختلف مذهبی شامل:  آموزش مفاهیم قرآنی ، تَدَبُر و روخوانی و آموزش های عمومی شامل :  زبان انگلیسی  ، مثنوی خوانی ، گیاهان دارویی علاقمندان زیادی را جذب نموده ایم .

سهیلا نجفی گفت: سعی می کنیم آموزش ها هدفمند و کاربردی باشد و نگاهی هم به درآمد زا بودن آن برای فراگیر داشته باشیم  مانند آموزش دوخت لباس های سنتی ، گریت (پارچه ساز تزئینی) ،  نقاشی روی پارچه ، نمد دوزی ، پته دوزی ، جواهر دوزی و عثمانی دوزی و ….

مدیر فرهنگسرای خانواده با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه تصریح کرد: نکته های عسلی در ازدواج ، شیوه های تشویق و تنبیه کودکان ، مدیریت اضطراب ،  بهبود روابط زناشویی ، خنده درمانی و شاد زیستن ،  قواعدی برای باقی ماندن در عشق و بهداشت عاطفی خانه و خانواده از جمله این کارگاه هاست.

نجفی گفت: رشته های هنری ازجمله نقاشی ، طراحی ، خوشنویسی ، عکاسی ،  میناکاری ،  تابلو فرش ، گلیم بافی ، زیورآلات ، چرم دوزی ، پاستل و دکوپاژ سوخته نیز با استقبال خوب هنردوستان روبرو شده است.

وی درپایان گفتگوی خود افزود: کارکنان ومربیان فرهنگسرای خانواده واقع در فرعی ۸ غربی عطار ، پر انرژی و با امکانات کامل  و به روز آماده حضور خانواده های خونگرم وباصفای شاهین شهری هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false