×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش دوبرابری عضویت در فرهنگسرای پردیس

مهدی مظاهری مدیر فرهنگسرای پردیس با بیان اینکه هر ماه حدود ۳۰۰ نفر در رشته های مختلف فرهنگسرا ثبت نام  می کنند گفت: تعداد اعضا فرهنگسرا نسبت به سال گذشته دوبرابرشده است.

وی افزود: در  فرهنگسرا تلاش کردیم با فعالان فرهنگی در مساجد و مدارس محله مهر و شهرک پردیس تعامل خوبی برقرار کنیم  و همین موضوع  باعث افزایش مخاطبان و استقبال ساکنان از فعالیت های فرهنگسرا شده است.

 

 

مظاهری با اشاره به زندگی آپارتمان نشینی و لزوم آشنایی با  قوانین تصریح کرد:  برای مدیران آپارتمان محله مهر ، بانک اطلاعاتی تعریف کرده ایم و با حضور در آپارتمان ها به ساکنان ، ایمنی واطفا حریق را  آموزش داده ایم .

وی از کانون مادران بعنوان یک برنامه موفق یاد کرد و گفت: مادران با پرداخت هزینه اندک ۱۵ هزار تومانی برای یکسال در کارگاه های آموزشی شرکت و در برگزاری برنامه ها مشارکت می کنند ضمن اینکه فرزندانشان هم برای استفاده از کلاس های فرهنگسرا از تخفیف ۲۰ درصدی بهرمند خواهند شد.

مدیر فرهنگسرای پردیس از تنوع رشته ها وکارگاه های  آموزشی هم سخن به میان آورد و افزود : خیاطی ، زبان انگلیسی ، سفالگری ، بافتنی ، هوش وخلاقیت ، قرآن ، نقاشی ، خوشنویسی ، ارف کودکان ، گیتار و کارگاه های آموزشی خانواده مورد توجه واستقبال ساکنان شهرک پردیس و محله مهر قرار گرفته است.

مظاهری در پایان  با اشاره به اینکه فرهنگسرای دارای ۶ کلاس و ۲ سالن مطالعه است که سالهای گذشته برای شهرک پردیس پیش بینی شده  و حالا در محله مسکن مهر  فقط حدود ۱۲ هزار نفر ساکن شدند  گفت : بزرگترین مشکل ما در فرهنگسرا کمبود فضای آموزشی بخصوص سالن اجتماعات است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false