×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جوان شاهین شهری دارنده مقام چهارم دوچرخه سواری آسیا

نوجوان شاهین شهری راهی مسابقات بین المللی

خودتون را معرفی کنید. مهدی بیدرام ۱۸ سال سن  دارم عضو تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران و مدت چهار ساله که در کلیه اردوهای تیم ملی شرکت کرده ام.

چه مقامهای  بین المللی تا کنون کسب کردید؟ در مسابقات مالزی مقام چهارمی مسابقات آسیایی مالزی را کسب کردم که به دلیل ناآشنایی و اولین تجربه من در پیست چوبی بود و در مسابقه سه کیلومتر انفردادی نیز مسمومیتی که دچار شده بودم نتوانستم درست رکاب بزنم و مقام هشتم را کسب کردم.

طی ۴ سال گذشته کلیه اردوها را شرکت کردم اردوی قهرمانی جهان قطر ۲۰۱۷ و اردو کاپ تایلند و هندوستان۲۰۱۷ و سال ۲۰۱۶ اردوی قهرمانی آسیای ژاپن و هندوستان.

اردوهای قهرمانی ژاپن را که شرکت کردم سن کمی داشتم  ولی به دلیل اینکه خوب پا می زدم از من برای تیم ملی دعوت شد اکنون در اردوی تیم ملی جوانان با مربی گری حسین ناطقی به سر میبرم.

چه مسابقاتی پیش رو دارید؟ مسابقات ۲۰۱۹ در رده سنی امید و بزرگسالان ، مسابقه بعدی برون مرزی قهرمان آسیایی گرجستان است که اوایل بهمن ماه برگزار می شود و مسابقات قهرمان آسیایی پیست اندونزی که اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

 

 

هدف بزرگ شما چی هست؟ هر ورزشکاری دوست دارد به مدال المپیک بگیرد و جامعه از او راضی باشد هدف فعلی و پیش روی بنده قهرمانی آسیایی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ است .

بهترین رکوردی که به دست آوردی؟ اولین نوجوانی بودم که در کشور در سال اول نوجوانی مدال گرفتم و بیشتر از ۲۰ مدال قهرمانی کشوری و لیگ رده جوانان و نوجوانان، و از سال ۹۱تا کنون قهرمان استان اصفهان می باشم.

 

آیا مشکل خاصی در ادامه کار داری؟ هر ورزشکاری یک سری دغدغه دارد اما دغدغه مالی بیشتر است چرا که الان یک دوچرخه خوب از ۲۰ میلیون تا ۷۰ میلیون است اما خوشبختانه فدراسیون و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کمک شده که باز هم پاسخگو نیست.

اگر صحبت خاصی دارید در پایان بفرمایید. تشکر ویژه از حسین ناطقی مربی بنده و هیت دوچرخه سواری شاهین شهر آقای عباسپور رییس دوچرخه سواری اصفهان و همچنین آقای اعراب ، دوچرخه سواری میتواند یکی از بهترین وسایل حمل و نقل باشه امیدوارم در این اوضاع آلودگی هوا فضایی برای این ورزش در سطح شهر جایگذاری شود.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false