×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کودکان و نوجوانان بیشترین مخاطبان فرهنگسرای شهروند

مخاطبان اصلی فرهنگسرای شهروند کودکان و نوجوانان هستند.

بهناز رضازاده دبیر کمیته شهروندی با اعلام این خبر گفت: برای بچه ها یک سری مسابقات برگزار میکنیم وسعی داریم از طریق کودکان به خانواده ها نزدیک شویم و مسائل شهری را به آنها در قالب نمایش و جشنهای شهروندی با تاکید بر بهبود فرهنگ شهروندی آموزش دهیم که آخرین کتاب توسط این کمیته، غریبه خطرناک در جهت آموزش کودکان منتشر شده است.

رضا زاده با اشاره به اینکه پنج شنبه های بدونه زباله را اجرا میکنیم افزود: در ماه مرداد با شعارنه به پلاستیک ، پنج شنبه ها ساعت ۱۹ به اجرای تئاترخیابانی و جمعه ها جشنهای شهروندی ساعت ۲۱ در محلات مختلف شهر اقدام می کنیم .

شیوا شریعت زاده مسئول فرهنگسرای شهروند هم گفت: کلاسهای مختلفی چون سفالگری، زبان(مقدماتی)، رباتیک(مقدماتی)،      چرتکه، نقاشی ،مجموعه ترنج، زبان ،نقاشی بزرگسالان،   نقاشی کودکان همیاران،ذهن و نمایش،هوش و خلاقیت، شعر فردوسی، موسیقی کودک، شعر طوبی، عطارخوانی و کلاسهای موسیقی چون ارف، گیتار، ویلن و پیانو در این فرهنگسرا برگزار می شود .

وی ادامه داد: در ماه گذشته حدود ۳۰۰ نفر در رشته های مختلف فرهنگسرا ثبت نام کرده اند.

شریعت زاده گفت: : کارگاه مهارت زندگی کودک شکیبا نیز دومین سه شنبه هر ماه با هدف آشنایی کودکان با کنترل خشم ، صبوری، قدرت تصمیم گیری، قدرت نه گفتن اجرا می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false