×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خبرنگاران پیام رسانان راستی و درستی هستند

محمد حیاتی عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

با سلام و ادای احترام

هفدهم مردادماه هر سال بهانه ای است تا من و ما به کوشش های ثمربخش جمعی از اهل قلم بیندیشیم که در کسوت خبرنگار،  جان حقیقت را در پوشش خبر به ما می رسانند و ای بسا که در این رسالت، مخاطراتی جان گزا را پذیرا شوند و ققنوس وار تن به آتش ماجراها دهند. هم اینان که خبرهایشان از هر ماجرای تلخ و شیرینی، انذاری است یا بشارتی که به هوشیاری فرامی خواندمان یا امیدی را در دل و جانمان می نشاند.

در این راه پرخطر چه خبرنگاران عاشقی که هر سال در گوشه گوشه ی این جهان پهناور یا جان بر سر وظیفه می گذارند یا تن به آسیب های جانی و روانی می دهند یا حبس ها و بندها و حرمان ها را می پذیرند تا چراغ امید و آگاهی همچنان فروزان باقی بماند و یکی از جمله جان باختگان آگاهی رسان، همین شهید جاویدنام محمود صارمی بود که سالروز جان باختنش نماد روز خبرنگار در سرزمین عزیز ما شده است.

این جانب به سهم خویش این روز گرامی را به حضرتعالی و همه خبرنگاران متعهد، دلسوز  و صادق کشورم و به همه پیام رسانان راستی و درستی صمیمانه  تبریک می گویم و تلاش سترگتان را در انتقال  جان حقیقت که رسالت همه پیام آوران درستکار تاریخ بوده است، ارج    می نهم و از خداوند بزرگ مسألت دارم که همه ما را در درک جایگاه رفیع و ارزشمند خبرنگاران کشور عزیزمان یاری دهد.  الهی آمین

 

ارادتمند ، محمد حیاتی

شایان ذکر است این فعال فرهنگی سالها در کسوت خبرنگار در رسانه های نوشتاری و تصویری به امر اطلاع رسانی فعالیت داشته است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false