×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش آمار تعدیل شدگان از کار در شهرستان شاهین شهرومیمه

تعداد بیکار شدگان از کار در شهرستان شاهین شهر و میمه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت روز خبرنگار پس از  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار به اهمیت عرصه خبر و خبرنگاری و لزوم اطلاع رسانی صحیح و شفاف در جامعه اشاره و اطلاع رسانی صحیح را عاملی در جهت جلوگیری از شایعه و انحرافات و آگاهی مردم از وقایع جامعه دانست.

وی تکیه بر توان داخلی را از بندهای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی بیان نمود و گفت: دولت تدبیر وامید تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید و شکوفایی اقتصاد و صنعت بکار گرفته تا بسترهای لازم جهت بالا بردن توان داخلی و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی و فعالیت سرمایه‌گذاران را فراهم نماید و خوشبختانه شهرستان شاهین شهر و میمه امسال در بحث تعدیل نیروی کار نسبت به سال گذشته کاهش  داشته است.
بصیری افزود: با آگاهی بخشی به جامعه می توان از وقوع بسیاری از جرائم اجتماعی جلوگیری کرد و این مهم به عنوان یکی از شاخصه های بارز خبرنگاران است و اصحاب رسانه باید از این فرصت و توان جهت ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه استفاده کنند و واقعیات را منعکس نمایند و در جهت منافع کشور قلم بزنند.
وی ادامه داد: اکنون تندروهای آمریکا مخالف اصلی برجام مشخص هستند چرا که با قدرت گرفتن ایران اسلامی منافعشان در منطقه را از دست می دهند و امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی در حوزه های مختلف در جایگاه ممتازی قرار دارد و این مهم با تلاش و همت فرزندان متخصص این آب وخاک و با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بدست آمده است.


علیرضا بصیری با اشاره به توطئه پراکنی و ایجاد اختلاف در بین اقشار مختلف مردم به فراخوان های صورت گرفته توسط معاندان اشاره کرد و گفت: رویکرد دشمن ایجاد بدبینی نسبت به حاکمیت و ناکار آمد جلوه دادن نظام اسلامی و پمپاژ یاس و ناامیدی بین مردم و تبدیل ایران مقتدر به کشوری ضعیف است تا نتواند ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب مردم خود را جشن بگیرد اما دشمن غافل از این موضوع است که مردم پشتیبان نظام و انقلاب خود بوده و هستند و این انتخاب را از روی احساس انجام نداده اند و بحمدا… با اتحاد و همدلی همه مردم،ملت ایران از پیچ مهم به سلامت خواهد گذشت.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: تحریمها می تواند نقطه قوتی برای ما باشد و می تواند باعث ایجاد رقابت و رونق تولید و کسب و کار شود.


بصیری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر تعامل روابط عمومی های ادارات شهرستان با خبرنگاران تاکید کرد و افزود: عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان باید پر رنگ تر شود و در جهت بیان اقدامات و خدمات صورت گرفته و ایجاد امید در جامعه اقدامات عملی صورت پذیرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false