×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص مکان  وفضای مناسب به سمن های مردمی

روح اله شاه رجبیان  مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در دیدار حجت الاسلام قربانی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان با اشاره به تلاش در جهت جلب  مشارکت حداکثری مردم در همه کارها گفت: بمنظور عملیاتی ونهادینه شدن گفته ها  به سمن ها در این سازمان، فضا اختصاص داده می شود.

 

شاه رجبیان افزود: هر چه در توان داشته باشیم از فعالیت های قرآنی حمایت می کنیم و کمک خواهیم کرد تا برنامه های اوقاف و امور خیریه و برنامه های گروه های مذهبی دارای مجوز در شهر به نحو شایسته ای اجرا شوند و در همین زمینه تشکیل جلسات هم اندیشی در جهت برنامه ریزی فرهنگی مشترک با اداره اوقاف هم در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی در خصوص تصمیم این سازمان در زمینه مهارت افزایی تصریح کرد :در نظر داریم  کلاس های مختلفی را با هدف  افزایش مهارت  در جهت کمک و حمایت هنرجو و با بهره گیری از  توان سازمانها ونهادهای معتبر برگزار نمایم .

حجت الاسلام قربانی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان هم گفت: بمنظور حمایت از زوج های جوان نیازمند،  مبحث وقف جهیزیه را مطرح نموده ایم وامیدوار هستیم  مردم برای تامین وتهیه جهیزیه مشارکت کنند.

وی افزود:  با توجه به اهمیت وقف  وانجام امور در اماکن موقوفه ،سعی داریم جشن پیونده های آسمانی را  با حضور مردم و مسئولین در محل حسینیه بختیاری ها بعنوان یک مکان موقوفه های برگزار نمائیم .

در پایان این دیدار مدیر عامل سازمان در زمینه  کمک به برگزاری جشن ها  و مراسمات اوقاف و امور خیریه  قول مساعد دادند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false