×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از آزادگان سرافراز در همایش بازگشت پرستوها

حجت الاسلام مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین شهر در مراسم بازگشت پرستوها با اشاره به اینکه واژه صبر در قرآن ۱۱۴ بار تکرار شده است گفت: وقتی که به قرآن و احادیث بنگریم می بینیم یکی از موضوعات مهم که به آن اشاره شده است امتحان و آزمون است ، در دنیا احدی به جایی نرسید جز اینکه از امتحانات سخت و دشوار سربلند بیرون آمده باشد.

وی همچنین با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور بیان داشت:  واقعا شنیدن سختی های آزادگان در دوران اسارت هم تحمل می خواهد.

حجت الاسلام ملکیان در پایان سخنانشان ، ضمن دعا و طلب اجر برای آزادگان ،  از همه کسانی که در برگزاری این همایش همکاری و مشارکت داشتند تشکر و قدردانی کرد.

در همایش بازگشت پرستوها ، حسینعلی حاجی  نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: یکی از دلایل پیروزی ما در جنگ هشت ساله ، حضورفعال مردم در صحنه بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن آمده بود که هم انقلاب مان را ساقط و هم سرزمین مان را تجزیه و به کشورش ملحق کند افزود: همه فرمانده هان عالی رتبه نظامی بیان و اذعان داشتند که اگر حضور نیروهای مردمی دردوران  مقدس نبود پیروزی بدست نمی آمد. و البته تفکر انقلابی فرماندهان هم سهم به سزائی در این موضوع داشت.

آقای حاجی بااشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: اینک که درجنگ اقتصادی هستیم به مدیران با انگیزه ، از خود گذشته ، توانمند و متفکر نیاز داریم تا بتوانیم در این جنگ نیز پیروز شویم.

نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار  همچنین در خصوص جلسه با وزیر کشور که در اصفهان برگزار شد گفت : به وزیر کشور گفتم «امروز عمده مردم در اداره زندگی مشکل اقتصادی دارند و باید برای مساله کاهش قدرت خرید و کاهش ارزش پول ملی فکری کرد»

آقای حاجی اظهار کرد : قوه قضائیه باید به میدان بیاید و با مفسدان انقلابی برخورد کند به هر حال مردم از مجلس و دولت و مسئولین عمل می خواهند.

وی گفت: با افق دید غربی نمی شود کشور را اداره کرد اما می توان تهدیدی که اکنون وجود دارد را به فرصتی برای اصلاح زیر ساخت های اقتصادی تبدیل کرد.

در بخش دیگری از مراسم علیرضا بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه که خود از آزادگان سرافزاز نیز هست گفت:  در شرایط کنونی همه باید با وحدت و انسجام گردهم بیاییم چراکه این نیاز امروز جامعه ماست.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتانی هستند که باید به آنها توجه بیشتری شوند افزود: دشمنان با بوجود آوردن شرایطی درتلاش هستند تا بدبینی و نامیدی را در کشور گسترش دهند.

 

 

 

از دیگر برنامه ای جذاب این همایش اجرای تاتر طنز اسارت توسط هنرمندان آزاده بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false