×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی تمام قد سازمان برای اجرای برنامه های خلاق و مبتکرانه

مدیر عامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری به همراه مدیران ستادی سازمان ، با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر و در دیدار آقای مهندس علی فتحی انتخاب ایشان را بعنوان رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تبریک گفتند .

در این دیدار روح اله شاه رجبیان با اعلام  آمادگی تمام قد سازمان برای اجرای برنامه های خلاق و مبتکرانه گفت: تمام تلاشمان را برای ساختن زیربنایی فرهنگ ، خواهیم کرد ، چرا که هر چقدر هم سخت افزاری کار کنیم بدون رشد فرهنگی ، کشور توسعه نخواهد یافت .

شاه رجبیان با اشاره به انتخاب شایسته آقای فتحی از ایشان بعنوان یک شخصیت دلسوز  وبا سابقه در فعالیت های فرهنگی شهر یاد کرد و افزود: حضور مهندس فتحی بارقه ای از امید را در حمایت از فعالیت های فرهنگی فرا روی مان قرار داده است.

وی اظهار داشت:  همه عوامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با تمام توان خود در راه پیشرفت شهر گام برمی داریم و در راه خدمت به اهداف عالی نظام و کشورمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر هم با تشکر از مدیر عامل سازمان  وهمکارانشان گفت: انصافا در چند سال گذشته در حوزه فرهنگ زحمات زیادی کشیده شده و در این زمینه تحول خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با اشاره به اهمیت و حساسیت مساله فرهنگ افزود: اگر در یک مساله عمرانی اشتباهی صورت بگیرد قابل برگشت است ولی اشتباه فرهنگی قابل جبران نیست.

فتحی از شایع پراکنی هم بعنوان معضل فاصله انداختن بین مسئولان و مردم یاد و تصریح کرد: مردم به ما رای می دهند که مشکلاتشان را حل کنیم  و اگر بر اساس شایعه احساس کنند کاری پیش نمی رود دلسرد خواهند شد.

مهندس فتحی در پایان خواستار آسیب شناسی سازمان فرهنگی در موضوعاتی نظیر جوانان وخانواده به جهت برنامه ریزی و سیاست گذاری  در این زمینه شد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false