×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مترو شاهین شهر –  اصفهان در انتظار جذب  سرمایه گذاری بخش خصوصی  

علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم معارفه شهردار شاهین شهرگفت: بمنظور تسهیل در روند اجرائی پروژه مترو شاهین شهر-اصفهان در حال رایزنی با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این پروژه مهم هستیم .

وی  با اشاره به درآمد ۳۲۰ میلیاردی شهرداری شاهین شهر و مدیریت خوب حمید عشقی در زمان سه ماه تصدی پست سرپرستی افزود:  با همت وتلاش ایشان وهمکارانشان، در طول  ۵ ماه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال حقوق معوقه وجاری پرداخت شده است .

مقدس زاده در خصوص نیروهای مازاد  شهرداری شاهین شهر بیان داشت: بر اساس چارت سازمانی این شهرداری باید ۴۸۹ نفر نیرو داشته باشد اما در حال حاضر بیش از ۱هزار و۳۰۰ نیرو در آن مشغول بکار هستند.

علیرضا بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه هم با اشاره به تلاش دشمنان در القا نامیدی و جدا کردن مردم از نظام گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشته و دارد و همه ما موظف هستیم در راستای اهداف نظام وحدت مان را حفظ کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد همه کسانی که  مسئولیت دارند  در جهت حل و فصل مشکلات مردم گام بردارند تا  از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم .

فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه  با تقدیر از زحمات همه مسئولان وکارکنان وکار گران زحمتکش مجموعه شهرداری گفت: این کشور، کشور امام زمان (عج) است وبه لطف ویاری خداوند متعال وکمک وهمت مردم ومسئولان بار دیگر از یک بحران  اقتصادی عبور  خواهیم کرد.

وی با اشاره به حجم  نیرو در شهرداری شاهین شهر بیان داشت: امیدوار هستیم با یاری خداوند نیاز نباشد که حتی یک کارگر را از کار بیکار کنیم.

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهرهم در سخنانی با تقدیر از زحمات مهندس بهمنی شهردار سابق و تشکر از فکر و اندیشه  خلاق  مهندس عشقی  گفت: یکی از نیازهای  اساسی وضروری شاهین شهر احداث مترو است که نیاز به کمک استانداری برای آغاز مراحل پروژه را داریم .

وی در خصوص درآمدهای شهرداری افزود: با مطرح شدن بحث کاهش ارتفاع در ساخت وساز  در این زمینه شهر در رکود فرورفته است و نیاز است که در ایخصوص چاره ای اندیشیده شود.

حمید عشقی شهردار جدید شاهین شهر هم طی سخنانی به تشریح برنامه کاری خود پرداخت و گفت: همه ی تلاشم را با همکاری وهمیاری  نیروها برای ارتقا جایگاه واقعی شهرداری شاهین شهر بکار  خواهم بست .

وی در خصوص پیشرفت طرح مترو شاهین شهر –اصفهان اظهار داشت : در تلاش هستیم تا با استفاده از شرکت های توانمند ایرانی وجذب مشاور پروژه  روند اجرای آن را  سرعت بخشیم .

در پایان  طی مراسمی با حضور مسئولان استانی وشهرستانی حکم مسئولیت شهرداری شاهین شهر به آقای حمید عشقی ابلاغ  و ایشان بطور رسمی سکاندار شهرداری شاهین شهر شدند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false