×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار هیات مدیره، مدیر عامل و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر با شهردار شاهین شهر

صبح روز سه شنبه ۶ شهریور، روز تبریک و تهنیت به شهردار منتخب شاهین شهر توسط کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر بود.

در ابتدای این دیدار روح اله شاهرجبیان مدیر عامل سازمان ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مهندس عشقی به سمت شهردار، شمه ای از عملکرد این سازمان را تشریح کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شاهین شهر به عنوان بازوی فرهنگی مدیریت شهری شاهین شهر توانسته است به اهداف تعیین شده در اساسنامه دست یافته و در جغرافیای فرهنگی شاهین شهر تاثیرات خوبی را داشته باشد.

وی از اخلاص، وظیفه شناسی و تعهد کاکنان سازمان به نیکی یاد کرد و افزود: اجرای برنامه های مختلف و ارائه بسته های فرهنگی گوناگون در راستای ارتقای مودّت و مفهوم سازی شهر در میان شهروندان و نیز دستیابی به همه بارزه های تعیین شده ، نوید به روز بودن این سازمان می باشد.

وی سپس از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهروندان که همواره حامی سازمان بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

محمد حیاتی عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید، تداوم حمایت ایشان را در به ثمر رسیدن اهداف سازمان مورد تاکید قرار داد.

آن گاه مهندس حمید عشقی شهردار شاهین شهر ضمن تشکر از خدمات این سازمان گفت: انتظار دارم در برنامه های تدوین شده، نگاه به شهروندان و برآورده ساختن خواسته های مردم در امور فرهنگی مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

وی گفت: مردم شاهین شهر، شهروندان فهیم و شایسته هستند و هوش فرهنگی بالایی دارند و برای همین هم انتظارات آنان در امور فرهنگی از سایر شهرستانها بالاتر است.

وی به برنامه ریزی مدون و به روز و نیز متکی بر بسته های مسبوط و هدفدار اشاره و سازمان را در این باره مسئول دانست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false