×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فرهنگسرایی برای آموزش تخصصی هنر

رشته های تخصصی و آکادمیک هنر در فرهنگسرای هنر به علاقمندان آموزش داده می شود.

مریم السادات معلایی مدیر فرهنگسرای هنر با اشاره به اینکه ده کلاس علمی و هنری در این فرهنگسرا برگزار می شود گفت: سیاست اجرایی ما به این نحو است که کودکان و نوجوانان بعد از فراگیری به تولید و اجرا برسند بدین ترتیب که پایان کلاس ها باید آثار فرا گرفته را برای خانواده ها به اجرا بگذارند.

معلایی ادامه داد: ذهن و نمایش و هوش خلاقیت، چرتکه ، زبان، موسیقی، دوره های بازیگری، فیلمسازی، نمایشنامه نویسی، کارگردانی نمایشهای صحنه ای و عروسکی، کارگاه ساخت عروسکهای نمایشی و تاتر کودک برای کودکان و نوجوانان و علاقمندان این حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: براساس سیاست گذاریهای انجام گرفته و حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به طور میانگین ماهیانه حدود ۱۲۰ نفر ثبت نام در این فرهنگسرا صورت می گیرد که خوشبختانه رشد ۴ برابری اعضا را نسبت به مدت مشابه سال قبل مشاهده می کنیم.

معلایی با بیان اینکه هر شب یک نمایش در این فرهنگسرا به روی صحنه می رود گفت: سمینارهای تخصصی هنر نیز در این فرهنگسرا به طور مرتب برای علاقمندان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاسها در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در حال برگزاری است تصریح کرد: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که افرادی که در این فرهنگسرا ثبت نام کرده اند جزء اعضای  ثابت باقی بمانند.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false