×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۲۵گروه نخبه مورد حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شاهین شهر

با هدف نخبه پروری ۲۵ گروه از نخبگان جوان  شاهین شهر ی تحت حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر قرار دارند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبرگفت: هدف بزرگ ما پرورش استعدادهای برتر شهر و تبدیل شان به نخبگان جامعه یا همان نخبه پروری است و بر اساس تفاهم نامه سازمان و پارک علم و فناوری اصفهان که به امضا معاون وقت فناوری رئیس جمهور رسیده ، مرکز رشد و خلاقیت بمنظور جذب نخبگان در فرهنگسرای اشراق راه اندازی شده و ۲۵ گروه مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

روح اله شاه رجبیان افزود: در مرکز رشد و خلاقیت تلاش می شود تا صاحبان ایده را شناسایی ، جذب ، آموزش و حمایت مالی نماییم.

شاهرجبیان ادامه داد: در صورتیکه فرد ، ایده خود را به مرحله تولید برساند با هماهنگی انجام شده امکانات مالی و کارگاه تولیدی شهرک های صنعتی یا پارک علم و فناوری در اختیار قرار می گیرد.

همین بهانه ای شد که در مرکز رشد و خلاقیت فرهنگسرای اشراق با چند نفر از نخبگان به گفتگو بنشنیم.

آریا نریمی زاده گفت: با یک گروه سه نفره مشغول تمرین بر روی ایده خود که در زمینه آتش نشانی است کار می کنیم و امیدواریم این طرح بتواند جایگزینی برای کپسولهای خانگی شود.

زهرا عرفانی جزی هم گفت: طرح من درباره بهبود تشخیص نفوذ در اینترنت اشیاء است در این زمینه کار کردم و نیاز دارم اساتید دانشگاهی مرا در ادامه کار راهنمایی کنند.

امیر جعفری از دیگر نخبگانی است که درباره طرح خود توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حوزه بازی سازی کار می کنم و بنده و گروهم سعی در نو آوری بازیهای رایانه ای داریم و بازی که ارائه شده خرگوش فیروز و دزدان هفت سین است و هم اکنون نیز با یک گروه ۵ نفره مشغول کار بر طرح جدید به نام بازی عقاب آتشین هستیم و تلاش می کنیم که این بازی را در جشنواره ساخت ایران ارائه دهیم.

زهرا السادات جزایری کارشناس مرکز رشد و خلاقیت فرهنگسرای اشراق هم با اشاره به اینکه روزانه این افراد در مرکز حضور پیدا می کنند گفت:  تجهیزات کامل در اختیار افراد قرار می گیرد و مشغول فراگیری آموزش های تخصصی می باشند طی یکسال فرصت دارند گروه تشکیل داده و ایده و طرح خود را به مرحله نهایی برسانند.

وی ادامه داد: کمک هزینه طی ۴ فاز فعالیت پرداخت می شود و طرحهایی که بتواند موفق عمل کند و نمونه آن وجود نداشته باشد به مراحل بعدی که رشد مقدماتی، رشد و پارک علم و فناوری است وارد می شوند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false