×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نشست تخصصی و هم اندیشی روابط عمومی سازمان های وابسته شهرداری شاهین شهر با شهردار

نشست تخصصی و هم اندیشی روابط عمومی سازمان های وابسته به شهرداری شاهین شهر با شهردار در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این نشست ضمن خوش آمدگویی و عرض خسته نباشید به حضار گفت: هدف از برگزاری این نشست ضرورت آشنایی بیشتر روابط عمومی ها با وظایف محوله و تغییر نگرش ها در حوزه روابط عمومی با توجه به امکانات پیشرفته اطلاع رسانی در راستای ضوابط قانونی است.
وی در ادامه افزود: روابط عمومی در هر سازمانی باید در مباحث اطلاع رسانی جلوتر از مدیر خود باشد زیرا روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین بیرون و داخل هر سازمانی به شمار می روند.


عشقی تصریح نمود: نگرش و روش روابط عمومی ها در مباحث انعکاس خبرها و تعامل با رسانه ها و ارتباط جمعی باید تغییر پیدا نماید زیرا در غیر این صورت شاهد فرسودگی و عقب رفت خواهند شد.
شهردار شاهین شهردر خصوص ارتباط با کانال ها و فضاهای مجازی معتبر گفت: روابط عمومی ها باید مطالب مربوط به سازمانی که در آن فعالیت می نماید را از فضاهای مجازی دریافت و بدون دخالت و دخل و تصرف در آن ، به مدیر خود اطلاع و پیگیر حصول نتیجه آن نیز باشد.
وی ضمن اشاره به دنیای در حال پیشرفت گفت: اگر در این موقعیت حساس و مترقی از خود خلاقیت و نوع آوری برای حوزه در حال فعالیت نداشته باشیم،  به بن بست خواهیم رسید.
عشقی خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه امروزه با وجود وسایل ارتباط جمعی پیشرفته، خبر و اطلاع رسانی به صورت سریع انتشار می یابد، بنابراین انعکاس خبرها و تبلیغات از سوی روابط عمومی ها نیز باید به روز و سریع صورت گیرد.
شهردار شاهین شهر کارآمدی ، تعهد و تخصص ، انتقادپذیری، ارتباط با شهروندان و استفاده صحیح تر از فضاها و مکانهای تبلیغاتی در سطح شهر را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و از آنان خواست بیشتر از گذشته سعی و تلاش نمایند.
وی اظهار داشت : جلسات مشترک به صورت منظم بین روابط عمومی های سازمان با دبیری مدیر روابط عمومی شهرداری برگزار و موارد مطرح شده پس از بررسی های لازم به صورت عملیاتی انجام پذیرد.
عشقی تصریح نمود: همه ما با توکل بر خداوند متعال و وحدت و یکدلی در راستای خدمت رسانی به شهروندان ارجمند و نیز توسعه و آبادانی شاهین شهر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم نمود.
شایان ذکر است در این نشست روابط عمومی سازمان های وابسته به شهرداری نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را مطرح نمودند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false