×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید علمی دانش آموزان از کاوشکده مهندسین خلاق فرهنگسرای اشراق

۲۵ نفر از دانش آموزان پایه دوم دبستان فرشتگان با ابزارها و مباحث عملی نجوم و علوم و ریاضی از کاوشکده مهندسین خلاق فرهنگسرای اشراق بازدید کردند.

دانش آموزان در ابتدا با توضیحات خانم ادیم در غرفه آیینه خانه با انواع آیینه ها آشنا شدند و  سپس در غرفه بدن انسان با حواس پنجگانه و با مشاهده مولاژ گوش با ساختار درونی گوش  و راه های حفظ سلامت آن آشنا شدند همچنین در غرفه سفر در کهکشان به مقایسه سیاره زمین با سیارات دیگر منظومه شمسی و اهمیت حیات در آن ، سپس پیدایش شب و روز و فصل ها توسط مدل های عینی برای دانش آموزان به نمایش گذاشته شد .

در غرفه بتهوون با پدیده تشدید و تولید صدا و انواع صداهای زیر و بم توسط تیغه های تشدید و لوله های صوتی این غرفه آشنا و در ادامه در غرفه های خلاقیت ریاضی و بازی های فکری توسط خانم نظربلند ، با استفاده از بازهای فکری ( رانی پارک ، راه –  مسیر ، تخته میخی و کش ) که به صورت گروهی در اختیار دانش آموزان قرار می گرفت ، توانایی های حل مسأله و قدرت استدلال آن ها به محک آزمایش درآمد و سپس با انجام بازی مار و پله ، مهارت های ذهنی –  محاسباتی دانش آموزان  به چالش کشیده شد .

ارائه مسابقه صرفه جویی در مصرف آب به تک تک دانش آموزان پایان بخش این بازدید بود.

نشانی: شاهین شهر ، میدان امام حسین (ع) ، ابتدای بلوار آیت الله طالقانی ، جنب سینما شاهین طلایی ، فرهنگسرای اشراق تلفن: ۴۵۲۵۱۲۱۱

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false