×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ايام الله دهه فجر

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ايام الله دهه فجر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص اجرای ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر دهه فجر را تجدید میثاق مردم با انقلاب و ارزش های و آرمان های بلند امام راحل (ره) دانست و آن را فراموش نشدنی عنوان کرد و به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر تاكيد كرد و گفت: همه مديران سازمان در راستای برنامه های دهه فجر حضور فعال و همكاری لازم را داشته باشند .

وی در ادامه  به اهداف ، سیاست‌ها ، خط مشی ها و اولويت‌های مراسم دهه فجر اشاره کرد وادامه داد: تبيين و ترويج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ، آگاهی بخشی و معرفت افزايی در خصوص معارف و انديشه انقلاب ، زمينه‌سازی برای رشد ، تعالی و بسط پيام ، گفتمان و فرهنگ انقلاب و افزايش آگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهيت ، اهداف ، دستاوردها و کاركردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف مراسم دهه فجر است.

در ادامه هر کدام از مدیران سازمان به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص برنامه های قابل اجرا در ایام دهه فجر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false