×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جوان شاهین شهری ایده پرداز و مبتکر

امید بهرامی از جوانان شاهین شهری و اصالتا بختیاریست ، از او در هفته فرهنگی شاهین شهر بخاطر ثبت دو اختراع و ابتکار تجلیل شد.

بهرامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد متالوژی از دانشگاه کاشان  و همچنین ارشد مدیریت استراتژیک است.

اختراع اولش طراحی و ساخت جا لباسی جمع و جور است که هم  قابلیت  تزئینی و هم قابلیت کاربردی دارد و  با شماره۹۲۷۴۴ به ثبت  رسیده است.

بهرامی می گوید این طرح را براساس محدودیت متراژ آپارتمان ها و کوچکی ساختمان ها طراحی نموده ام که توسط شرکت سفارش دهنده به تولید رسیده است.

 

طرح و ایده دوم این مخترع جوان ساخت جا سیگاری همراه است.

امید بهرامی می گوید اجرای ایده ها را از دوران سربازی شروع کردم و تلاش کردم تا با ایده پردازی هایم سهمی در کارآفرینی ، تولید ، ایجاد ثروت و البته تجاری سازی داشته باشم.

مبتکر خوش ذوق شاهین شهری در بخشی دیگر از گفتگویش بیان کرد: ایده هایی که باید تجاری سازی شود ، به دو شکل طرح پیچیده و طرح ساده تقسیم می شوند.

طرح های پیچیده نیاز به سرمایه گذاری برای تولید نمونه های اولیه دارند که البته بخش خصوصی به همین دلیل تمایلی برای حمایت و ریسک ندارد. اما طرح های ساده هزینه کمی را نیاز دارند و امکان به تولید رسیدن شان بیشتر است.

بهرامی  در ادامه  گفت: آخرین کاری که در دست دارم تولید داروی گیاهی تقویت مو و زیبایی است که البته  مراحل ثبت  خود را می گذراند و با چند شرکت تولید دارو نیز برای عرضه به بازار یا فروش فرمول آن در حال مذاکره هستیم.

این جوان مبتکر و خلاق شاهین شهری افزود : در داروی تقویت مو  هیچ داروی  شیمیایی استفاده نشده است .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false