×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پاتوقی جذاب برای جوانان شهر

پاتوق جوانی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، ارتقا سطح روان جامعه و هویت بخشی مطلوب جوان بالنده و شاد در فرهنگسرای شهروند سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برپا شده است.

این پاتوق به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و با مشارکت دو نفر از اعضا فعال جمعیت  همیاران روان اجتماعی ، آقای وحید احسانی کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خانم مرضیه استکی مشاور خانواده و جوانان ، بمنظور فرایند جامعه پذیری ، هویت پذیری و اجتماعی شدن جوانان به شیوه صحیح برای پرورش نسلی بالنده و با نشاط شکل گرفته است.

در پاتوق جوانی تلاش می شود تا از طریق  آموزش مهارت همدلی و گوش دادن فعال به درد دلهای جوانان ، ارتباط صمیمانه با این قشر صورت پذیرد و در لوای آن به شیوه خلاقانه ، مباحث آموزشی با هدف جامعه پذیری ، انتقال باورها ، ارزش ها و سنت های ملی و مذهبی و همچنین هنجارهای مطلوب مورد پذیرش جامعه ارائه گردد.

مسئولیت پذیری فردی و مشارکت پذیری اجتماعی ، امید به زندگی ، نگرش مثبت به پدیده های زندگی ، شیوه شاد زیستن ، ایجاد حس همکاری  و تعاون از جمله مباحثی است که در پاتوق جوانی دنبال می شود.

این نشست ها بمنظور بروز استعدادها و ابراز وجود جوانان برنامه ریزی شده تا شرایطی را فراهم آورد که افراد توانایی و استعدادهایش را در زمینه های مختلف از جمله شعر و شاعری ، نوازندگی ، نویسندگی و …. برای همسالانشان به نمایش بگذارند.

هر چند این برنامه از ابتدای مهرماه هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۱۸ در فرهنگسرای شهروند برگزار می گردداما تاکنون   ۴۰ نفر از جوانان شهر در رده های سنی ۱۷ تا ۲۷ سال به عضویت آن درآمدند.

گفتنی است با توجه به موفقیت این برنامه ، استان های بوشهر و البرز  خواستار اجرای پاتوق جوانی توسط همیاران شاهین شهر در مراکز فرهنگی خود شده اند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false