×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
با هم در خلق حماسه ای دیگر گام برخواهیم داشت

جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر طی پیامی فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهلمین  فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه شهر شاهین شهر تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز همراه با هنرمندان ، ورزشکاران و همپای مردم ولایتمدار شاهین شهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد و متفاوت از سال‌های پیشین در کنار مردم  زمینه خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی را در چهلمین سالگرد فجر پیروزی فراهم می سازند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false