×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن بزرگ آینده سازان انقلاب

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با هدف آشنایی کودکان با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب و انتقال تاریخ انقلاب به نسل جدید در چهلمین بهار آزادی جشن ویژه ای در تالار شیخ بهایی شاهین شهر تدارک دیده بود.

اسماعیل فرهادی عضو شورای اسلامی شاهین شهر و رییس شورای اسلامی شهرستان ، پرستو جهانگیری عضو شورای اسلامی شاهین شهر و حمید فدایی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر از حاضران در این مراسم بودند.

اسماعیل فرهادی رییس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) از برنامه های سازمان در دهه فجر قدردانی کرد و اظهار داشت: کودکان امروز آینده سازان فردا هستند و باید الگوهای مناسبی همانند حضرت فاطمه زهرا(س) که نقش موثری در حمایت از ولایت برعهده داشتند به به نسل بعدی معرفی شوند و از سوی دیگر با اندیشه ها و آرمان های پدران خود آشنا شوند تا بتوانند این امانت را به درستی به نسل های بعد منتقل کنند.

بخش های نمایشی ، اجرای سرودهای انقلابی و بازخوانی دسته جمعی آن ، اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی کودکان و برگزاری مسابقه از بخش های مختلف این برنامه بود.

حضور بیش از هزار کودک در این مراسم نشان از استقبال خانواده های شاهین شهری از برنامه های تدارک دیده شده در دهه مبارک فجر است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false