×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
یادواره شهید حجاب ، زینب کمایی در شاهین شهر برگزار شد

در این یادواره خانم ایندیرا  « روسی تازه مسلمان شده »  از خاطرات مسلمان شدنش و فضایل حجاب برای بانوان حاضر سخن به میان آورد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت:  خیلی راضی هستم که حجابم را رعایت می کنم  ، من سیره حضرت زهرا (س) را دنبال می کنم و بعد از مسلمان شدنم تصمیم گرفتم که در ایران زندگی کنم و به این کشور علاقه زیادی دارم و همه ی شهرهایش را گشته ام و  باید بگویم ایرانی ها بسیار مهمان نواز و مهربان هستند.

در بخش دیگر این همایش حبیبی جانباز و ایثارگر دفاع مقدس خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت خود و همرزمانش را شرح داد.

خواهر شهیده زینب کمایی نیز در این یادواره از سخت کوشی زینب برای فعالیت دانش آموزان و روشنگری در جامعه صحبت کرد و گفت: ایشان در همه مراحل زندگی بسیار تلاش می کردند چه در خانه و چه درمدرسه و حتی درکارهای خانه نمی گذاشتند مادر سختی بکشد و بسیار کمک می کرد.

وی ادامه داد: شهیده زینب کمایی با خون خود امضا می کند و اسم خود که میترا بوده را به زینب تغییر می دهد و دوست داشت که او را زینب صدا کنیم و اگر او را میترا صدا می کردیم جواب ما را نمی داد همیشه برای شهادت آماده بود و می گفت« از یاد خدا نباید غافل شد چرا که او همیشه و همه جا حضور دارد»

اجرای سرود توسط دانش آموزان و پخش کلیپ زندگی این شهید حجاب از دیگر برنامه های اجرا شده  در یادواره شهید کمایی ، شهید حادثه تروریستی در سال ۱۳۶۱ در شاهین شهر بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false