×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان با اشاره به توانمندی های شاهین شهر گفت: شاهین شهر ، شهری است پویا و باید مسئولان با بکارگیری امکانات ، بسترهای لازم برای رشد جوانان را فراهم کنند

بصیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیاری را در زمینه پزشکی ، موشکی ، علمی، سلولهای بنیادی و… داشته است.

وی ادامه داد: ۸ سال جنگ بر علیه مردم ما با ۱۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک تحمیل و در این مدت تمام ظرفیت کشور بکار گرفته شد و بیش از ۲۳۰ هزار نفر از بهترین نیروهای کشور به شهادت رسیدند اما با این همه ملت ایران با وجود تحریم ها ومشکلات متوقف نشدند و به پیشرفت های چشمگیری دست یافتند.

بصیری در پایان بیان داشت: ایران اسلامی یک درصد جمعیت دنیا را در بر دارد اما بیش از ۷ درصد منابع و ذخایر دنیا را داریم و ظرفیت بزرگتر همان مردم هستند که همیشه موفقیت های خوبی را کسب کرده اند.

در این مراسم از زحمات مهدی اعراب رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر و حمیدرضا یعقوبی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false