×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خام گیاهخواری و روانشناسی تغذیه در فرهنگسرای ادب و هنر

جلسه خام گیاه خواران با موضوع روانشناسی تغذیه و خانواده با حضور جواد نصر رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس برگزار شد.

کارشناس این برنامه دکتر الیاس شیخی در این همایش با اشاره به مزاجهای انسان گفت : ابتدا باید از بچه ها شروع کنیم و بچه ها را گرم مزاج بار بیاریم تا صبور باشند و عجله نکنند.

وی افزود: در طول تاریخ بشر هر چیزی که ماندگار شده بدست انسان های گرم مزاج  ساخته شده است چون انرژی های  مثبت از وجود های سرد بیرون می رود و وجودهای گرم مملو از عشق می شود آدمهای گرم مزاج خوش رو تر و عاطفی ترند.از تغذیه هایی ناسالم چون پیتزا ،  پفک دوری کنیم چون باعث سرد مزاجی می شود.

شیخی ادامه داد: اگر میخواهید بچه ها وجودشون مملو از بیماری ها نشود به گرم مزاجی هدایت شوند چرا که عمده بیماری ها ریشه در روح بیمار دارد کسانی که روحشان بیمار شود نمی توانند پدر و مادر،  معلم ومربی خوبی باشند.

در پایان شفایافتگان از ابراز احساس آرامش و راحتی خود از زمانی که خام گیاهخواری را شروع کرده اند برای حضار صحبت کردند و اشاره کردند که خام گیاهخواری باعث شده بیماری آنها به طور کامل حذف شود.

جلسه خام گیاهخواری هر هفته  شنبه ها ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false